Dar-ar naiba tine dragoste:)


Nu am mai scris de mult si ma simt vinovata.M-am lasat acaparata de diversele schimbari din viata mea, placute de cele mai multe ori.

Am tot scris despre diverse persoane pe care le-am intalnit pana acum , am scris despre oameni , despre intamplari, despre credinte, obicieiuri.Am luat la misto tot ce se putea lua la misto in societatea romaneasca, am ridicat elogii.

M-am hotarat acum sa scriu despre „za one” din viata mea.Ce m-a determinat ?O simpla intrebare.

Cum ti-ai dat seama ca este el?

Mi-am dat seama si atat.E greu de explicat in special cand vine vorba de sentimente , de ceea ce simti, de ceea ce simti ca vrei si de cum te simti .

Am stat si m-am gandit; se zice ca dragostea dureaza trei ani.Eu am trecut de primul si nu iubesc mai putin , iubesc mai mult, iubesc altfel.Mai profund, cu mai multe intelepciune.Compromisurile nu par compromisuri, ci decizii luate la comun, certurile nu sunt certuri si devin discutii in contradictoriu. Il astept pe al doilea nu nerbadare. si pe al treilea si tot asa.Astept sa fie „si au trait fericiti pana la adanci batraneti”

Nu cred ca dragostea e oarba, ci pur si simplu , cred ca dupa un anumit timp, dupa ce trecei prin diverse experiente iti dai seama ca nu mai exista al saptelea etaj , si ca ai tot ce se poate mai bun pentru tine.

Dar recunosc dragostea trebuie intretinuta, nu cu false emotii ci cu gesturi, cu cuvinte frumoase, cu puterea de accepta cealalta personalitate.

Cum iti dai seama ?Cand cel de langa tine iti spune: Esti in rugaciunile mele.

Cand te trezesti dimineata si iti dai seama ca ai vrea sa opresti timpul in loc, cand vii obosita de la serviciu si ti se spune ca arati ca o zana.

Nu stiu ce o sa fie, nu stiu viitorul , dar tot ce pot sa sper este ca veti fi la fel de norocoase sa vi-l gasiti pe „za one”.Sper ca peste douazeci de ani , voi scrie aici , tot despre za one, despre schimbari, despre viata mea.

Si daca „za one” va fi cuminte , il voi lasa si pe el sa scrie aici, parerea lui.

 

Lasă un răspuns

