De ce sa nu ?


Mi-am adus aminte ca totusi am un blog; si cum nu m-a mai batut nimeni la cap sa scriu, m-am luat cu ale mele si uite asa v-am lasat fara lectura, fie ea de sfarsit de saptamana sau de vacanta.

Mda am avut treaba, am fost intr-o scurta vizita in Romania , asta acu’ vreo doua luni…noutati(nu ca nu ati stii:Luciu divorteaza,Bahmuteanu la fel doar ca la ea e a treia oara,s-a terminat cu Olimpiada, Lulu isi va gasi un nou stapan si eu muncesc.E seara , e tarziu si eu scriu despre Romania de pe alte taramuri.

Ce mai e nou la mine:nu nu ma marit inca, cel mai probabil la anu’,cainele inca traieste(asta pentru curiosi), nu mi-am luat inca Jaguar(urmeaza),m-am ingrasat 5 kg(fir-ar mama lor de cupcakes),sunt iarasi blondie dupa o incercare esuata de bruneta:),si planuiesc sa ma las de fumat(pe bune).

Despre ce vroiam sa scriu(mentionez ca am avut o pauza de 15 min ca sa ma apuc sa scriu):asa …oameni buni sa nu lasati niciodata pe cineva in viata sa va spuna :”nu poti, nu o sa reusesti, e greu, mai bine lasa”, sau vesnicul romanesc:”asta e…”.Daca cineva va va intreaba de ce , voi sa raspundeti: de ce sa nu?

Daca aveti un vis , urmati-l, faceti tot posibilul sa vi-l impliniti.Ma apuca amocul si imi dau seama ca am aproape 30 de ani.Nu am regrete, nu am vise neimplinite.Pe unele inca le continui si muncesc sa mi le ating(imi doresc sa fiu chelnerita in Caraibe in continuare, dar asta e planul pentru pensie..)

Si inca un lucru: sa nu va impartasiti niciodata ideile , pentru ca …si aici atentie… riscati sa vi le fure, si nu de alta dar, poate ca ceilalati vor avea resursele si timpul necesar sa le  puna in aplicare .Ar fi pacat nu?

E doar un sfat.Urmati-va visurile, bucurati-va de viata.

Lasă un răspuns

