Prietena prietenei prietenei mele.


Azi mi-am trimis actele la Home office, da devin aproape rezident , complicat insa peste vreo 4 ani poate depun si de cetatenie:)

Ieri cand cautam prin dosare dupa una alta am dat peste niste hartoage, amintiri….si uite asa am derulat filmul inapoi pana la un an tragic din viata mea  constand in: 2 despartiri ca-n filme(va povesteam eu de ele) de aceeasi persoana, ceva probleme in familie , precum si faptul ca tot in acea perioada am schimbat jobul de doua ori…Sfarsitul acelui an m-a dus la epuizare psihica(am confirmare de la doctor) plus o neintelegere pe un  leasing ca bonus.

Azi o sa vorbim despre o alta persoana cu grave probleme psihice, care din cauza unei frustrari si din nou a lipsei de educatie a devenit subiect pe blogul meu.

Domnisoara in cauza , (un metru cincizeci, nu ca ar avea importanta inaltimea ), imbracata tot timpul dupa ultima pitipongeala, era in permanenta centrul atentiei.Daca nu era, avea ea grija sa fie.Imi pare rau ca nu i-a spus nimeni ca nu e nici top model, nici frumusete exotica.De obicei frustratii , incearca sa compenseze prin nevoia de a fi admirati si recunoscuti .

Cat a avut bani (din furat) freca discotecile, cand nu a a mai avut bani, si-a gasit pe unul cu bani..:)

A facut-o cu nervii pe asa zisa cumnata a ei , in fiecare vacanta atarna de frac-su si cumnata sa se duca cu ei.O vara doua veri, pana a devenit subiect de cearta in respectivul cuplu.Evident cand si-a bagat scorpia coada, s-a dus totul naibii.

Domnisoara a fost intr-o continua suferinta , din cauza unor relatii nu foarte sanatoase, insa ce m-a amuzat tot timpul la acele relatii e ca aveau iz de telenovela.Ala o insela pe ea, ea pe el, amandoi unul pe altul si uite asa.Ma rog nu e treaba noastra.Dar nu aveam nevoie de telenovele la TV.Era suficeint sa o sun pe ea.

Am pierdut conexiunea cu respectiva domnisoara (din fericire), dar multumita facebookului mi-am dat seama ca unor oameni, oricat le-ai deschide ochii, oricat de mult ai incerca sa le explici ce inseamna sa ai caracter, nu poti.Cei sapte ani de acasa isi vor spune tot timpul cuvantul.Si unde nu sunt sapte ani de acasa, nu ai pe ce sa cladesti.

Cu respectiva domnisoara am avut de impartit un leasing, tot in anul ala nefericit, insa am fost fata desteapta si am terminat orice conexiune.

Sunt poate ani buni de cand am trecut peste tragi-comedia cu respectiva , dar stiu ca a incercat sa ia legatura cu mine sau eu cu ea,si intr-un final mi-a spus.”eu nu mai  sunt suparata pe tine”.Am ras cu lacrimi  vazand acel mesaj si am dat un singur click: Ignore.Revin cand spun ca din cand in cand e bine sa selectionezi prietenii si sa tragi linie.

Acum respectiva psihotica cu probleme temperamentale, s-a imprietenit cu o prietena buna de-ale mele.Se duc in vacanteee, se plimba , ies in oras.Nu am nimic impotriva doar ca prietena mea, suflet nevinovat a ajuns pe mana ei machiavelica si manipulatoare.

Imi pasa?Da.Ar trebui sa-mi pese?Nu.Pacat de prietena mea ca e fata buna.Tot ce pot eu sa sper , este ca va deschide ochii si isi va vedea de treaba ei.

 

Lasă un răspuns

