Mi-e dor de …


Am uitat cum e sa impresonezi in cinci minute.Sau sa ai la dispozitie doar cinci minute sa impresionezi.Oricum ar fi, atata ia de obicei ca ochii mei verzi si ideile mele nastrusnice sa capteze atentia.

Am fost la o conferinta UK , am stat de vorba cu hotelieri.Imi e dor sa stau de vorba cu oamenii. Sa le propun afaceri, sa le propun idei.

Negociatorul din mine moare incet, incet.Mi-e dor de… mi-e dor de zilele de business de acasa.

Motiv pentru care ma voi mobiliza.Da..pentru ca mi-e dor de o dezbatere, de o negociere si de niste convorbiri telefonice ce tin cel putin doua ore.

Revin cu detalii.

Lasă un răspuns

