CV-urile si lenea


Da stiu , iar am lipsit cam mult, nu de alta dar mi-am gasit cateva ocupatii de umplut timpul liber, dar dupa cum vedeti nu ma/va las .

Poveste pe scurt..ma marit…

Glumesc, v-am speriat putin , nu ? De fapt am avut treaba, am muncit, m-am plimbat am fost ghid in Londra, m-am jucat pe calculator, am citit doua pagini dintr-o carte, mi-am aranjat cateva detalii pentru sosirea la Bucuresti, m-am indragostit, vreau sa-mi iau caine, ma pregatesc sa-mi iau diploma de formator,am visat urat, nu m-am lasat de fumat, desi ar trebui..etc, etc

Nu despre asta vorbim azi, v-am facut asa o recapitulare in caz ca va interesa.(Tot trebuie sa ma apuc sa-mi scriu memoriile).Bun.Azi m-a luat lenea la munca …si de lene mi-am facut curat in folderul meu .Si ce credeti ca am gasit in folderul meu?Cateva Cv-uri…daca nu are fi fost de la cunostinte le-as fi publicat .

De ce le mentionez?Ati zice voi sunt niste cv-uri ce mama ma-sii.Nu , nu sunt doar Cv-uri.Sunt delicioase.Nu le public ca-mi fac iar dusmani,dar voi publica niste mostre:mai bine nu.Nu ma lasa inima.

Dar profesional vorbind as vrea sa dau cateva sfaturi :

1)cereti unui prieten buuunnnn (asa ca mine) sa-l revizuiasca, nu o sa credeti cate greseli se pot gasi

2)daca il faceti in engleza,franceza, punjabi, etc va rog din suflet , dar va rog eu nu utilizati google translate

3)cand puneti descrierea jobului , iar va rog din suflet , nu luati cu copy paste din fisa postului

4)treceti la fiecare job ce reusite ati avut , pe angajator il intereaseaza mai mult decat fisa postului curenta

5)pe Cv nu se trec:data nasterii, daca esti casatorit sau nu, daca ai copii sau nu, precum si nici poza(cu exceptia cazului in care vreti sa faceti vreo reclama la L’oreal).Daca ma intrebati de ce…oprit-va aici

6)Evitati frazele de genul:Viata este grea dar eu am razbatut, Am inceput de jos si vreau sa evoluez, precum si orice povestioara personala care credeti ca va impresiona.Cv-ul este strict profesional si trebuie sa ramana asa

7)Datele de contact sa fie actualizate iar adresa de mail sa nu fie:testosul @yahoo.co.uk

8)Va implor, va implor, nu mai trimiteti cv-uri de pe best jobs…Sunt o tampenie si in format pdf , arata oribil.

9)sfat:de dupa ce ati trimis cv-ul-ar fi de preferat daca va cautati de munca sa incetati sa mai raspundeti la telefon cu Alooooooo.La numere necunoscute se raspunde cu numele.

Acum ca tot e aproape ora cinci si trebuie sa plec acasa, ma cheama telecomanda.(v-am zis ca mi-e lene), va spun la buna vedere in august…

Lasă un răspuns

