Reality show


Unii spun ca nu mi se acorda suficienta atentie, altii ca-s prea plina de mine si putina modestie nu mi-ar strica.

Da recunosc ca sunt plina de mine, mi-as fi dorit de cateva ori in viata sa am putina competitie.M-am cam saturat sa fiu cea mai buna dintre toti, cel putin la lucru.(Nu eu am spus asta).Nu sunt un fotomodel , nu am masuri 90-60-90 si aspectul fizic e ultimul pe care-l promovez.Dar unde vreau sa ajung….

Am avut  o saptamana un prieten in vizita cu ceva treaba in Londra .Ne uitam seara impreuna la Britain’s Got Talent pe acelasi tipar cu Romanii au talent.Evident au inceput dezbaterile.Ala nu , ala da, ala nu face mare lucru.Ma rog a castigat una cu-n caine.Eu :ala e urat, el :aia e buna numa’n pat  si uite asa comentam de numa’.Radem si glumim.

La fel imi citeste stirile dimineata de pe calculator in timp ce eu fac cafeaua:x a castigat nu stiu ce talent show , y a castigat nu stiu ce.Si ii spun..dragule nu-mi pasa …efectiv nu-mi pasa cine castiga si cine pierde la aceste concursuri de talente.

Eu asa face un reality show la office…sa te tii atunci rasul-plansului.Imaginati-va cand vin cu camere tocmai cand angajatul model, ala care sta 2 ore in plus la birou in fiecare zi sta pe telefon cu varu din Germania sau sora din Spania.Sa scoata facturile de telefon si sa le puna in fata angajatorului.(eu donam sms de 2 euro la cancer ).pe telefoane personale,print screen la fiecare cinci minute de pe desktop,microfoane incorporate in salile de project management,etc

Sau cand spune sales ca pleaca pe teren si vin cameramanii la terasa din Herastrau (flagrant)sau sa vina sotia in vizita in timpul unei deplasari…Atunci o sa fie chiar ca la surprize surprize..Ii ziceam si prietenului..astia-s mici copii fata de ce se intampla intr-un birou de vanzari.

Stai sa vezi ce talente am eu: patru limbi vorbite fluent, tactici de negociere, comunicare, programare neurolingvistica, psihologia consumatorului, turism,economie, marketing, tactici de dezvoltare personala, coaching, training, serviciul clienti, managementul timpului, tehnici decizionale(asta e mai recent), scriu 50 de cuvine pe minut(am facut test).

Si acum cum naiba sa nu ma simt ofensata…cand televiziunea promoveaza doi craci si doua perechi de sani?

Vreau si eu sa particip cu talentele astea la un concurs.Poate ma inscriu la Dragon’s Den (Arena Leilor).

Vreau sa simta telespectatorul de rand ce inseamna sa fii intr-o negociere de cateva sute de mii de euro.Sa stie ce inseamna sa fii tot timpul cu nasu-n articole, sa citesti carti tot timpul sa fii intr-o continua pregatire morala , sa faci strategii zi de zi.

Imaginati-ma in ultima mea negociere: Sa vina prezentatorul  sa ma intrebe:Ce ai simtit cand i-ai propus clientului oferta?De ce ai crezut ca o sa accepte oferta ta si nu pe ailalata?Si eu sa raspund: M-am simtit foarte sigura pe mine, pentru ca m-am pregatit foarte mult inainte, stiam ca o sa castig ,am avut ceva nesiguranta cand clientul mi-a mentionat competitia dar eu am avut toate stelele aliniate…:)

Sau: Ai avut o negociere foarte grea.Crezi ca tinuta aleasa a influentat opinia partii adverse?Crezi ca daca ai fi purtat altceva si nu ti-ai fi rupt dresul (vechea mea problema) inainte de negociere ai fi avut mai multe sanse?

Eu: dandu-mi ochii peste cap…nu, nu cred ca tinuta a influentat decizia clientului dar in ultima perioada m-am simtit foarte obosita, evident din cauza pregatirii continue.Cred ca nu am avut o stare de spirit, dar stiu ca cei de-acasa mi-au fost alaturi.

Apare si mama:Stiam ca in cele din urma faptul ca mi-am sustinut fiica in Universitate o sa dea roade, pana si faptul ca am ajutat-o la teme in clasa intai a influentat faptul ca a ajuns aici.

Buun. Lasand la o parte comicul situatiei ajung la concluzia ca noi astia clasa muncitoare nu suntem apreciati.Il apreciem pe unu care poate sa cante la opera, dar nu realizam niciodata cat de talentati suntem noi .Evident avem alte abilitati ,dar tot talente sunt.

Dupa cum zice o vorba de pe-aici : Sa nu te astepti niciodata  la un peste sa se catare intr-un copac.

Deci cine face reality show-ul ?Sa-l numim :”La birou”

Lasă un răspuns

