Inca o noua rubrica


In experienta mea cu fetele, cel mai iubit subiect asa cum am zis este cel legat de barbati si cum naiba poti sa-i intelegi.Pe scurt?Nu poti.

De ce scriu.Pentru ca mi-am dat seama ca prin experienta mea si a altor femei de nota 15, am material de rasul plansului.

Mai jos mici  exemple, cand trebuie sa te grabesti sa-i dai papucii :

Seara ora 11, imi trebuia un medicament de astm.Farmacii non stop deschise cate vrei in zona.Eu cer frumos sa vina cu mine la farmacie(deci nici macar sa se duca doar el,oricum nu ar fi luat ce trebuie).El:ia masina si du-te singura.Evident m-am dus (de tot dupa ceva vreme:)

Exemplul doi-stai foarte mult peste program in ultima perioada si ai cam multe cearcane…(replica am dat-o doar in gand:asta pentru ca nu am chef sa te vad, iar cearcanele le am de la insomniile pe care mi le dai cand stai noapte tarziu in crasme.)

Exemplul trei:ar trebui sa mai slabesti(lovitura sub centura).Am avut nervii sa-i explic frumos ca dupa zece ora de munca, nu am nici un chef sa ma duc la sala).

Exemplul patru: nu am bani sa ies in oras, am fost aseara la baut.

Exemplu cinci: nu pot, acum ma uit la meci(de cinci ori pe saptamana).

Exemplul sase: ar trebui sa deschizi printre alte carti si pe-aia de bucate

Exemplul sapte:nu ai nevoie, nu -ti trebuie: pantofi, masina, vacanta, haine, iesiri cu fetele, iesiri la teatru, caine, pisica.

Si mai am,mai trebuie sa-mi aduc aminte.

Trist fetelor , trist!

Lasă un răspuns

