Stare de spirit


De obicei sunt zen, ma trezesc dimineata si ma trezesc cu o stare de bine.De obicei imi propun in fiecare dimneata sa fiu zen.Si reusesc, asta pana cand imi strica ziua vreun bou/vaca.

Sunt o persoana calma din fire insa doua lucruri ma enerevaza teribil pe lumea asta: nesimititii si prostii.

Enervata sa-mi pierd cumpatul nu am fost decat de trei ori in viata, in circumstante diferite:

1)un dobitoc care mi-a blocat masina

2)o despartire ca-n filme(da, mai sunt si de-astea cu toata educatia mea)

3)o tarancuta cu fite  si aere de  primadona.

In toate aceste trei situatii nu am reusit sa gandesc rational desi actiunile celor trei personaje m-au afectat pe termen scurt.Uneori dau filmul inapoi si incerc sa imi dau seama ce anume din compartamentul lor m-a facut sa reactionez asa.

Si am reusit: lipsa de respect fata de cel de langa tine.Faptul ca mi-au insultat inteligenta si au incercat sa se ridice pe un piedestal in fata mea.

Cele trei personaje nu mai sunt demult in viata mea, dar pentru ca am cunoscut destul de multe personaje ciudate,  m-am decis sa deschid o noua rubrica.

Rubrica cu profile psihologice ridicata la rang de caterinca cu budinca(mock-pudding).

Lasă un răspuns

