Act like a lady, think like a man


Azi sunt libera, e vineri, aveam nevoie sa stau o clipa si sa-mi trag sufletul.Aseara mi-am montat perdelele( da singura,nu e mare branza) , azi m-am trezit tarziu mi-am citit presa, postarile interesante de pe facebook, si intr-o oarecare eventualitate mai tarziu ma apuc si de cele zilnice.

Cum va ziceam mi-a fost recomandata o carte, pe care am citit-o pe nerasuflate.Vroiam sa stiu ce naiba e atat de diferit in mentalitatea noastra a femeilor de cea barbatilor.Numai ca la mine a fost cazul „epic fail”.Am crescut intr-o lume a barbatilor, motiv pentru care foarte multe deprinderi, actiuni si mentalitati le aplic in viata de zi cu zi pe tipologia barbatilor.

Autorul cartii face urmatoarea afirmatie:femeile stabilesc „pretul” si „regulile „.Cat trebuie sa plateasca barbatul ca sa te poata cuceri.Esti doar o trecatoare sau te pastreaza(fishing or keeping)?Ehhh numai ca la mine e tocmai invers.Fac regulile, masor, stabilesc obiectivele si ma decid : pescuiesc sau pastrez?E ceea ce numesc eu studiu de fezabilitate pe perioada de 90 de zile.

Voi putea sa ma compromit?Timpul meu, ideile mele, aspiratiile mele viata mea?Merita?

Intr-un final concluzia cartii e ca tu iti alegi cum vrei sa fie relatia ta.Nimic mai adevarat.Tu alegi daca vrei sa fii doar o chestie trecatoare sau nu.

Cateva idei de retinut, ca ii iau omului painea de la gura:

-regulile se stabilesc la inceput, orice incercare de a le schimba dupa o anumita perioada de timp va aduce numai necazuri

-pune intrebarile pe care le vrei, inainte de a te implica mai mult:ai planuri pe termen lung, scurt?Care sunt alea?Orice curiozitate pe care o ai:vrei copii ,vrei familie?Ce planuri ai cu mine(si dumnezeu stie ce raspunsuri am primit, unele mai vioaie ca altele).E mai usor sa intrebi cand nu esti implicat emotional.Si evedient daca nu iti plac rasunsurile si nu se potrivesc cu ce ai in minte, nici nu te mai obosi sa raspunzi la telefon.

-barbatii inseala pentru ca pot.Da si femeile o fac numai ca nu braveaza.(am zis ca o sa dedic un intreg capitol cu inselatul)

-barbatilor le plac femeile neajutorate(esti independenta, ai bani,cariera, casa ta) Foarte bine,Roaga-l sa vina sa-ti schimbe uleiul la masina(se va simti bagat in seama),lasa-l sa plateasca nota la restaurant etc etc.(Aici am eu o problema pe principiul nu am nevoie de nimic de la nimeni, pana si perdelele mi le-am pus singura)

-fii evaziva si misterioasa.Lasa-l sa descopere cine esti si ce faci.Nu-i da totul pe tava

-revin sa arati bine, sa gatesti, sa-i dai bombonica etc etc.Sa fii wonder woman.Si da cartea e scrisa de un barbat.

Deci concluzia mea este ca, din nou, sunt lucruri de compromis, pe care le stiam.Dar o persoana care vrea sa compromiti pentru buna lui dispozitie nu te merita.Egoismul nu are ce cauta intr-o relatie.

Merg in continuare pe principiul „take it or leave it” si imi asum ca o sa mor inconjurata de 40 de pisici.

Lasă un răspuns

