Esecul, cheia spre succes


Am gasit urmatoarea intrebare pe unul dintre site-urile online de joburi.Initial mi s-a parut  o intrebare stupida.

Iata si intrebarea:”Care consideri ca a fost cel mai mare esec profesional?”Daca ramane in forma initiala, intr-adevar este o intrebare stupida.Am raspuns: faptul ca am aplicat online aici.

As reformula:”Care consideri ca a fost cel mai mare esec profesional? Cum ai reusit sa treci peste si ce ai invatat din asta?

Asa da mai merge… esecul, profesional sau nu, te impinge spre ceva mai bun.

Ai pierdut un job, nu-i nimic te motivezi sa gasesti altceva mai bun, ai iesit ciufulit dintr-o relatie, nu-i nimic gasesti ceva mai bun.Stii ce vrei, stii ce nu vrei, iti setezi standarde si si te setezi spre succes.

Esecul nu trebuie sa te impinga spre depresie si neincredere .El are cauza si efect.Odata ce ai identifcat cauza se schimba si efectul.Un simplu principiu care trebuie aplicat zi de zi.

Si pentru ca am dat iar cu bata-n balta, mi-am comandat o noua carte: „Act like a lady, think like a man”.Asta ca sa gasesc cauzele.

O sa postez si parerile,  peste vreo doua saptamani.

Lasă un răspuns

