Doua randuri


La cei 30 de anisori pe care i-am facut am realizat doua lucruri:

unu:  intotdeauna obtin ceea ce vreau si daca nu obtin inseamna ca nu mi-am dorit suficient de mult.

doi: nu conteaza ce faci si cat faci, oricum nu vei multumi pe toata lumea.

Am incercat saptamana trecuta sa fac anumiti oameni sa inteleaga cat de important e sa dai feedback si sa spui ce ai pe suflet si cat e de important sa fie un feedback constructiv.Nu stiu ce au inteles ei, insa realizez ca degeaba stii sa dai feedback daca nu stii sa-l si primesti.

Oamenii in general se cred perfecti si cand le spui ca gresesc se supara.Si eu zic asta e, o sa le treaca.Dar ceea ce ei nu inteleg e ca, tocmai, cei ce te corecteaza sunt cei carora le pasa de tine.

Din pacate, cu greu vom schimba mentalitatea  si asta e unul din motivele pentru care sunt iar singura.

I am just Mad, going to insanity…

Lasă un răspuns

