„za oan”


Au trecut deja 3 luni de cand sunt pe meleaguri straine.Traiesc intr-o societate avansata, dezvoltata,  unde vecinii imi aduc prajiturele de bun venit si colegii sunt prea putin intersati sa-ti taie craca de sub picioare ,pentru ca asta ar insemna sa-si sape singuri groapa si pe de alta parte in general aici e o paine de mancat pentru toata lumea.Poti sa speli vase si tot nu ai muri de foame.

Toata stima pentru un popor ce gandeste in perspectiva si cand zic perspectiva ma refer la aproape 10 ani in avans.Pentru ca se gandesc la generatia ce va urma, s-au gandit deja sa construiasca case, sa dezvolte noi cartiere , asta incluzand infrastructura ,educatie si servicii medicale.

Pentru ca sunt in toane bune m-am gandit eu asa , sa mai dau un pic din casa si sa recunosc meritele cuiva.Un”leu”, care ma pazeste de departe, cu ganduri bune  si un simplu ce mai faci.

Unul dintre putinii oameni maturi(in gandire si emotie), care imi face ziua mai frumoasa prin simplul fapt ca-i aud vocea,care ma motiveaza sa merg inainte si care ma trateaza ca egal si  ignorandu-mi culoarea parulul ,reusind sa nu imi submineaze inteligenta.

Fara sa emita prejudecati si fara sa presupuna.Bravo si tot asa…Nota 10

Ii sugerez sa organizeze niste traininguri intitulate:Cum sa ne purtam in societate,cum sa participam activ intr-o conversatie, cum sa ascultam;sfaturile le dam pentru a ajuta, nu pentru a ne impune;cum sa ne imbracam in oras, condusul-siguranta mai presus de toate;si animalele merita sa traiasca,chiar daca nu-mi plac.

 

 

2 comentarii

  1. adinamihaela said,

    27 Septembrie 2011 la 20:12

    Opaaaa… Ceva nou la orizont?? Si e si leu??? Asta da!!! Vreau detalii🙂


Lasă un răspuns

