Tepe vechi


 

Azi nu am chef de  munca,dar am muncit totusi.Chestiune de bun simt.Muncesc la 50%din capacitate, e luni, macar atat. Fac niste studii de piata. Cica pot si  le fac si bine.

E liniste, colega mea in spate vorbeste in spaniola, in stanga mea o alta colega vorbeste in franceza, eu m-am apucat de scris memorii.

 

Imi aduc aminte acum vreo trei ani, ma trimite sefa la Romexpo la expozitie sa pazesc standul hotelului. Poate sa fie si mai mult de atunci. Cum la standul nostru nu era nimeni si plictiseala maxima, eu cu “corazonu“ frant in doua , trei, patru.Nu are nici o legatura cu starea mea civila de acum.

 

Imi aduc aminte ca la stand la mine s-a oprit un nemtalau. Cred ca fata mea ii inspira mila.Singura in stand, cu mutra cazuta , ochii rosii si cearcane de la atata bocit.

Nemtalau tipic :alb ca laptele , pistruiat la vreo 60 de ani . Dintr-una in alta incepe sa-mi istoriseasca povestea vietii lui. Cum a cunoscut el o frumoasa fata in Romania prin 95 printr-un anunt la matrimoniale,cum ca i-a dat bani sa vina la el, cum ca  a luat-o de nevasta si ca ce frumoasa era nevasta lui.Asa frumoasa poveste de dragoste nu am mai vazut.

Pana la continuare:

Nevasta , fata desteapta de altfel ii papa neamtului banii. Si uite asa toti banutii lui ajungeau in tara. Dupa ce si-a facut fata zestre pentru a doua  nunta, iata cum isi ia avocat si ii trimite prin posta actele de divort.L-a lasat pe bietul fraier fara nimic.Doar cu casa , ca doar aia era a lui.

Partea rea, pentru neamt e ca intre timp,averea lui a scazut , iar a ei a crescut.

Dar el inca iubea Romania.

Si vine intrebarea de baraj:De ce?

Raspunsul pe masura: Femei frumoase si usoare.

(iar eu in gandul meu:care te lasa in …gol.)

 

Lasă un răspuns

