Scurt pe doi!


Dupa ce s-a lansat in lumea mondena partcipand prin 1900 toamna, la emisiunea televizata Vara Ispitelor,dupa ce l-a  matrasit pe George Vintila dupa o relatie de vreo doi ani, dupa ce a terminat jumatate din masculii de pe Beller si dupa ce a  consumat resursele de pastile datatoare de fantezii, iata cu ce se lauda domnisorica Cosmina Pasarin:

„Sunt vocea unui GPS”.In alt articol mentioneaza ca este o fire sentimentala si nu e materialista. O si vad pe pitzi intr-o garsoniera din Militari, facand tocanita pentru vreun amarat de bugetar, ca doar dragostea trece prin stomac.

Stau si ma intreb oare care este minimum de IQ necesar pentru un jurnalist ca sa fie angajat sa scrie asemnea tampenii?

Uite ma laud si eu ca de, nu are cine.Si eu sunt vocea unui robot telefonic de la o companie nationala din Ro,sac.Si sa ma laud in continuare .Sunt pe punctul de a semna doua contracte, in valoare de juma de milion de euro,sac.

Vrea cineva sa-mi publice si mie memoriile si „succesurile”? Nu cred.Asta ar insemna sa pozez in chiloti,sa apar in can can sau star, in compania unui domn cel putin dubios si cu un portofel pe masura si eventual sa apar pe la TV, facand declaratii stupide legate de domenii despre care nu am habar.

Cred ca asta este calea spre „succesuri”!

Cand am inspiratie am, ce mama ma-sii.

I’m just „Mad”, going to insanity!

1 comentariu

  1. 11 Septembrie 2011 la 00:19

    Unul din cele mai bune articole scrise de tine ever. Imi place schimbarea de stil: mai rafinata in exprimare, mai cinica, mai concisa! Tine-o tot asa! BRAVO!


Lasă un răspuns

