A inceput sa-mi placa


Well,ce e nou si ce  e vechi.

Vechi …sunt la Londra, nou a inceput sa-mi placa.

Am iesit aseara in oras si ghiciti ce …Miti piti si-au facut aparitia una cate una , ca niste zane .M-am holbat toata seara la ele jucand-ma „gaseste diferenta”.Am pierdut evident.

La fel de smacuite, fusta o palma sub fund, parul aranajat de nu li se misca un firicel,pozand in asa zise femei fatale, astepand cate un crai sa le invite la ceva de baut.

Lasandu-le la o parte , barul unde am fost aseara a fost de nota zece.Este un cocktail bar, fix in centrul Londrei unde isi fac aparitia diverse vedete locale.Deci am facut cunostinta cu high life al Londrei.Noroc cu prietenul meu, care dupa un cocktail mi-a propus sa dam un tur de Londra noaptea.Dupa trei ore de mers pe jos de-a lungul Tamisei, recunosc ca a inceput sa-mi placa. Bataturile de la pantofi in schimb nu-mi plac, insa a meritat.

Ora doua noaptea in Londra arata ca Unirii la sase seara si probabil asa e pana dimineata,pentru ca este orasul care nu doarme, ca multe alte metropole.

Si pentru prietenul meu care a spus ca nu-i place, il astept din nou sa-i fac un tur de Londra asa cum se cuvine.

Pana data viitoare…va astept cu sugestii.

 

2 comentarii

  1. anonimul said,

    4 August 2011 la 09:09

    buna….,vezi ca a inceput sa ti placa…,ti ai gasit si iubit…,fata descurcreata ce mai,,,,,plimbari nocturne…,romantice…,viata …,trai pe vatrai …,cum zice o vorba romneasca…,pa pa…,mai vorbim

    • maddellinne said,

      4 August 2011 la 09:53

      Scuzati confuzia, cand am zis prietenul meu ma refeream amicul…inca nu-mi doresc dureri de cap.


Lasă un răspuns

