Vara la 18 grade


Am revenit in forta sa zicem, vesnica nemultumita isi doreste la mare .Aici sunt 18 grade maxim la soareeeeee.Innebunesc.

Internetul e gata acasa.Pe calea asta multumesc retelei din Romania ca am semnal cu telefonul din ro si nu am in metrou cu cel de aici..Aceeasi retea..ca sa nu ziceti ca nu sunt loiala.

Mi-a mai revenit sufletul de cand am Internet si pot sa mai vorbesc cu cei dragi prieteni acasa.

Deci de ce am fost asa deprimata?E simplu,am fost un pic cam rasfatata acasa, acum trebuie sa fac fata unui oras de 20 de  milioane de locuitori.Si nu-i usor.Credeti-ma.Fac 45 de min pana in centru cu metroul..dar e nebunie.daca credeti ca Bucurestiul e aglomerat,va inselati.

Nu prea stiu ce sa scriu pentru ca nu ma pot plange decat ca dureaza foarte mult sa faci un abonament de telefon sau Internet,e foarte scump si-s o groaza de negri mititei.Nu ca sunt rasista, dar sunt.. . si-mi dau seama ca nu sunt atat de deschisa precum credeam.Inca ma uit urat dupa niste unii.

E destul de tarziu din nou si iata ca nu mi-a luat mult sa ajung la acelasi program incarcat ca acasa.Doar doua luni..

Impresii..mai incolo..vreau sa-i vad ce pot…si credeti-ma ca o sa scot untul din ei.

Lasă un răspuns

