Primele doua saptamani


Jurnal de Londra

Ziua 1-cazare,…baie calda ,nani

Ziua 2-ziar ,telefon ,proprietar, chirie aranjamente.In maxim o saptamana ma mut.

Ziua 3-telefon, Skype, telefon ,baie calda

 

Ziua 4-Skype, Skype, Skype

Ziua 5-plimbare sa gasesc statia de autobuz , mallul si compania de telefonie mobila,Skype.

Ziua 6- mutat in casa noua, casa noua e goala, curatat casa de painejeni…sunt multi

Ziua 7- aranjat haine in dulapuri,mici cumparaturi. Nu am nici macar o carpa.

Ziua 8-Incep munca, ma simt ca la TOEFL,suntem multi in “open space” cum le place lor sa zica .Preferam biroul meu de la geam cu veverite cu tot.

Ziua 9-Sunt atat de obosita …am dormit la o prietena.Macar mai schimb o vorba cu cineva.

Ziua 10-Incerc sa deschid cont in banca ,nu pot ca nu am adresa stabila;la munca invat sisteme de operare.Toti sunt draguti, asa de suprafata, teoriile coporatiste invatate acasa imi prind bine.E ziua cuiva,sunt invitata la petrecere chiar daca nici nu cunosc persoana respectiva.Nenea ala tine un speech , si apoi toti aplauda..Eu casc, vreau acasa(adica in RO)

Ziua 11-Munca.Dupa munca,in apartament.Nu am nici Internet,nici TV,iar cele doua carti nu ma ajuta. Incep sa-mi lipseasca ‘itzi bitsy spider”.Le-as tine o teorie despre adaptarea in medii noi, in cazul lor wc-ul.

Ziua 12-descopar masina de spalat in casa…deschid usa,imi curge o groaza de apa,doua ore petrecute strangand apa din bucatarie.Shopping de mancare si nani.Film inainte de nani pe laptop.

Ziua 13-al doilea weekend in Londra,nu am invatat decat unde e mallul,ca iti trebuie umbrela in permanenta si e al nabii de frig in luna iunie.Ieri au fost 14 grade …la soareeeee.Curatat dulapuri prin bucatarie.Unde stau eu acum cred ca nu a stat nimeni,timp de vreun an.Plictisit de dulapuri, descopar freecell pe laptop.

Ziua 14-Trag linie-de cand am venit, am reusit sa ma mai pun la punct.Am o tigaie,4 farfurii,3 pahare si o cana..Ascult radio la telefon sa nu-mi iau campii ,fac lista cu ce-mi mai trebuie.Am umplut patru post it cu ce-mi mai trebuie..Beau cafea la plic si scriu pe blog.Romania e frumoasa daca ai bani. Londra e la fel de frumoasa daca ai bani.Concluzia..nu conteaza unde esti atata timp cat ai bani. 

Jurnal de Londra -Partea a 2-a

Zilele trecute intru in birou si o vad pe sef-mea cocotata pe birouri…intindea niste stegulete pe tavan.Ma rog rand pe rand care intram ne-am oferit ajutorul.

Sarbatorim zilele..ceva …Parte din noul job, inseamna  sa particip la tot felul de actiuni de genul.

Azi(22/06/2011 n.r.) am luat parte la prima mea sedinta de “tai chi’.Daca nu mi-ar fi spus sa vin in tenesi , as fi crezut ca e vorba de mancare chinezeasca.

Asta cu tai chi a fost un fel de “team building’, numai ca eu care sunt anti sport si anti-talent am paralizat de frig.Si iata-ma in colanti la 8 juma dimineata cascand ochii spre cer,inspirand si expirand.Din pacate gandul la Colin Farell(nu stiu de ce tocmai el) nu ma lasa sa ating perfectiunea in tai chi. Imi venea in minte imaginea din SWAT…pfiu.

Lasandu-l pe Colin Farell pentru alte sedinte de tai chi,maine avem competitie..eu car oul cu lingura si sar coarda…sa vezi distractie…Si ma gandesc …astia cand mai muncesc?Ei bine muncesc si o fac cu spor si cu drag.Unii nu…insa oamenii se vor cerne…si performantele se vor inregistra pe criterii obiective (insemnand rapoarte cu cifre si rezultate, nu PCR).Si la naiba in plina recesiune pot sa-mi iau si bonus.

Ce ziceam in Ro?De oameni nesimtiti.Da sunt si aici.Sunt si lenesi, sunt si putori.Numai ca angajatorul te poate da afara daca nu-ti faci treaba.Pleci la 5 acasa ,pentru ca nu ai 7 pauze de fumat.Ai doua,maxim trei.Dar la cinci pleci.Nu vorbesti la telefonul personal, si nu stai o suta de ani in pauza de masa.

 

Lasă un răspuns

