Jurnal de Londra,partea a treia


Dupa ce m-am plimbat prin Paris , adevarul e ca pentru  putin timp, am revenit pe taramul unde totul este ideal.Ghilimelele de rigoare .

Sa va spun,in primul rand stau singura,de fapt sunt eu si paienjenii mei, ne distram in fiecare seara..ei fug, eu ii arunc in wc. Si tot asa…

Masina de spalat cred ca e stricata.Tot aduna apa inauntru.Insa pot sa-mi spal lucrurile.

Trebuie sa preplatesc curentul electric(asta ar fi o optiune pentru Romanica  pentru cei care fura curent sau nu-si platesc facturile).Din fericire inca mai am credit si nu sunt un consumator inrait.Ieri abia am reusit sa-mi cumpar fier de calcat, pentru ca in afara de magazinele mari totul se inchide la ora sase.Oamenii astia au si viata personala.

Ce nu-mi place: mancarea si vremea.Si faptul ca a durat 3 saptamani sa-mi deschid cont in banca.

Mai fumez?Daaaaaa.

Mi-e dor de casa?Daaaaa.Mi-e dor de vremea calda..cred ca mi-am ales gresit tara unde sa emigrez, trebuia o tara cu ceva mai multe grade Celsius.

Dar sunt pe drumul cel bun.Cel putin ma gandesc sa ma intorc acasa dupa vreun an sau doi,fata de primele saptamani in care vroiam sa impachetez si sa ma intorc acasa.

Foarte curand o sa am acces si la Internet(dureaza 3 saptamani si la astia) si o sa va povestesc despre diferenta intre o lume civilizata, unde nu ti se ridica gunoiul daca nu e in sac negru si in unele cazuri reciclat, pana la oportunitati de a invata lucruri noi.

Si daca credeam ca engleza mea e buna…de acum incolo va fi perfecta.

Lasă un răspuns

