Jurnal de Londra -opinii


Dragii mei, a trecut ceva vreme de cand nu am mai trecut pe aici.

Probleme tehnice…nu am avut internet si am crezut ca o sa innebunesc pana imi instalez.

A trecut ceva vreme de cand am, plecat…recunosc,recunosc, mi-e dor de acasa.Pentru mine Bucuresti e acasa, Bucuresti e unul din orasele mele preferate .Dar…

 

Prima luna a fost un pic haotica, depresiva , cu multe calatorii.M-am adaptat mai greu decat estimat. Asta pentru ca am avut asteptari de la mine.Incet, incet depresia pleaca se duce si se tot duce.

 

Ce a fost?Am fost la Paris..aveti déjà impresiile, am fost la Marlow.. la o conferinta internationala.

Eh si aici vine si partea interesanta.Am intalnit niste oameni deosebiti care sunt un exemplu de urmat.Oameni care au luptat din greu pentru a obtine ceea ce-si doresc.

E vorba de oameni handicapati cum ar zice romanii.De fapt sunt oameni cu dizabilitati.Sunt oameni care  dintr-o nesansa si-au pierdut un picior sau ambele…Insa nu-i vezi cersind la colt de strada.Ei sunt cei care vor participa in 2012 la Paralympics,echipa de volei .Uitandu-ma la ei, mi-am dat seama ca ma smiorcai degeaba, ca sunt singura , ca e greu, ca blah blah.Cred ca e mult mai greu pentru ei.Cred ca e foarte greu sa te trezesti dimineata la ora 5 si sa-ti pui proteza sa te duci la antrenament.Cred ca e al nabii de greu sa stii ca toata viata ta va fi asa.

 

Am vorbit cu ei.Unul dintre ei si-a pierdut piciorul in Afghanistan.Dar nu a dat vina pe armata,nu a dat vina pe guvern..Pur si simplu isi continua viata asa cum e.E optimist si plin de viata .Joaca volei de placere,socializeaza.

Am ramas muta…unul de-ai nostri si ar fi taiat venele la propriu.

Tocmai m-am intors azi din Manchester .Team building..Am fost si in Lake District.

Sunt poate cea mai noua din echipa..dar surprinzator si fara exceptie ma simt incojurata de oameni foarte isteti.Foarte bine pregatiti.Se vorbesc 12 limbi straine.Ma simt mandra sa stiu ca una dintre ele este romana.Sunt mandra sa vad ca la intrare in birou pe panoul companiei apare si steagul Romaniei.

Inseamna ca se poate…mai am o colega romanca.Suntem doua, deci nu sunt o exceptie.

Deci Romania antreneaza oameni de viitor si de succes…ce-ar fi daca ar reusi sa-i si pastreze?

2 comentarii

  1. anonimul said,

    20 Iulie 2011 la 21:00

    ma bucur ca ai revenit cu stiri noi …,e bine ca ai inceput sa te acomodezi..,intr adevar vremea de acolo lasa de dorit…, dar lasa mada ca o sa iasa soarele si pe straduta ta…!!!!o zi minunata sa ai …

    • maddellinne said,

      26 Iulie 2011 la 00:19

      stiri vor fi la greu…ma acomodez…dar mi-e dor un pic de aurolacii din ro


Lasă un răspuns

