Jurnal de Londra


Jurnal de Londra-partea a doua,cred

De fapt sunt in tren spre Paris.Omul bun la toate si care sties a faca de toate(in domeniu evident),tine locul unui lenes care nu a fost in stare sa-si ia viza.Si iata-ma in locul lui in Eurostar in drum spre Paris.M-am trezit la cinci dimineata sap rind trenul cater St Pancras.Nu ma plang dar sunt foarte obosita.Vreau o cafea.Vreau o tigara.

Ce am mai facut,hmmm am muncit,am dat peste looseri si aici.Ajung in Paris in zece minute ,deci nu stiu exact cand o sa mai am timp sa scriu…sunt prinsa rau…Urasc ca sunt atat de prinsa,In Londra trebuia sa ma relaxez, sa am mai mult timp pentru mine;pe naiba…

Alors, on dit bonjour Paris!

Sunt la Paris,jeg si tigani.Doua cuvinte care il descriu perfect.Prefer Londra …cel putin nu-mi tin portofelul in dinti.

Va pup si pe diseara la mai multa distractie.

1 comentariu

  1. anonimul said,

    2 Iulie 2011 la 13:24

    lasa ca e bine ca esti atat de prinsa ….,te acomodezi mai repede …,iti vine mai usor…,vad ca deja esti om de baza pe acolo…,stiam eu ca esti fata descurcareata.,..de asta nu ma indoiam…,spor la treaba…,te pupam si noi.


Lasă un răspuns

