Am ajuns in Londra…


Deja incep sa-i urasc…nu e vina lor momentan e vina mea pentru ca aveam mult prea mult acasa,si deh, unora li se uraste cu binele…Lasand asta la o parte.

Am ajuns cu bine, m-am cazat cu bine,am dat drumul la net si la radio si iata-ma.Ce m-a surprins la prima vedere, ca au foarte multi negri mititei..urati cu spume,intr-adevar politicosi(yes,m’am ) si cum va pot ajuta…intrebarea care rasare ori de cate ori belesti ochii dupa ceva.

In rest nu am impresii, tind catre depresii de dor de acasa.

Promit sa fac caterinca de nesimtiti, asa cum am facut pana acum …promit sa-i fac K.O.

2 comentarii

  1. anonimul said,

    24 Iunie 2011 la 11:14

    buna…,ce mai faci …cum merge treaba….?nu mai scri nimic nou pt cei de acasa?…mult succes in continuare…


Lasă un răspuns

