Tot raul spre bine


Iata ce mi se mai intampla: ieri dupa lucru, in drum spre casa la semafor in masina.Da stiu, intr-o masina pe care o am limitat pana plec.Dupa cum vedeti, RATB a dat chix.

La semafor:cascam ochii pe geam.La un moment dat bum si nu realizez ce se intampla.Un domn, foarte simpatic de altfel, ma loveste in spate..Gandesc: nu se poate…este imposibil.Ma rog cobor eu ,ii fac semn sa tragem pe dreapta..

Masinile ok, eu si el…buimaciti, incercam sa ne dam seama ce se intampla…

Eu senina ,da e ok..nu s-a intamplat nimic, ma cam doare gatul (am dat cu capul in tetiera).El foarte speriat si buimacit.Nu urlam ,nu tipam,soc.Nu tipa, nu urla.Soc si mai mare.

Am facut schimb de numere de telefon.Ajung acasa ii dau mesaj(era foarte speriat ca vroia sa ma duc la doctor:)) si ii spun ca sunt ok.

Ma rog dupa un schimb de sms-uri dragute…m-am ales cu-n pranz.

Intrebarea care  ramane este: ii trimit si factura de la masaj???

Lasă un răspuns

