O zi de munca


Daca ati fost vreodata curiosi cum e  o zi de munca in departamentul de vanzari, iata mai jos.Este o zi aleasa aleatoriu sa zicem fara evenimente majore.

07:30-suna ceasul,ma intorc pe partea cealalta.Mai stau cinci minute,cu ochii inchisi.Visez la Vin Diesel.Suna alarma ,Vin dispare…incerc sa-l readuc pe Vin…nimic.Sirena ambulantei ma trezeste .

07:40-ma dau jos din pat,ma duc spre bucatarie.Caut cafeaua..aprind o tigara, ma uit in gol.Ma gandesc ca am uitat sa platesc cardul de credit ,abonamentul la telefon si trebuie sa ma duc la dentist.

07:50-ma machiez ,in timp ce trag ciorapii,fusta si sacoul pe mine.

08:00-statia de autobuz-ochii carpiti.Suna telefonul.Un client din provinice ma intreaba unde e magazinul Victoria in Bucuresti.:))

08:55-ajung la birou,deschid calculatorul..aplicatia interna se blocheaza.Restart.Suna de pe interior.Nu stiu ce client are o plangere.Il sun.Ii explic.Inchid…Era doar nelamurit ceva cu o factura.

09:00-In cele din urma se deschid toate aplicatiile.Deschid facebook…Deschid email de serviciu,deschid aplicatia interna…verific rapoartele din scurt.Verific scurt mailurile..ploua-10 sunt cu stiri,vreo doua vor nu stiu ce oferta si restul interne:)).Inchid facebook.

09:15-cobor dupa cafea..ochii inca carpiti..

09:30-sedinta de dimineata(da tot aia cu barfe)…discutam pe unde ne plimbam azi etc etc:Citesc headlines-nici un cutremur,nici o bomba…doar ca a crescut inflatia.Mda ce surpriza.

10:00-cobor la tigara

10:15-11:00-trimit cele doua oferte ,dau vreo doua telefoane ,stabilesc doua intalniri

11:00-12:00-activitate de birotica,contracte,facturi proforme,ma suna una disperata ca n-a primit  oferta , la mailul pe care l-a trimis acum doua zile.Verific adresa la care a trimis.Evident adresa nu mai exista.

12:00-13:00-raman in birou,fetele,colegele mele se duc la masa,suna telefoanele,preiau mesaje,mai scriu 3 mailuri,mai verific un lead,calculatoarele colegelor sunt pline de post it.Ce inventie minunata post-it…

13:00-ma duc la masa

13:15-ma ridic de la masa ,un client a ajuns mai devreme…

14:00-revin la masa..s-a racit mancarea

14:20-ies un pic la aer.Revin in birou.Verific mailul.Ploua cu mailuri dintre care vreo 5 sunt de la boss.Imi da de lucru.:))

14:40-ma pregatesc de a doua intalnire.Plec.Ma sui in masina.Sun sa anut ca intarzii la intalnire,ca nu gasesc loc de parcare..Ma opresc prin centru..casc ochii la magazine..Parca nu am vazut magazine de o suta de ani…ma uit ca un copil de 5 ani care vede prima oara o vitrina.Suna telefonul.Trebuie sa ma intorc.Nu stiu ce client ma suna ca are niste modificari de facut…Conduc,clientul ma roaga sa notez…Ii explic clientuui ca sunt la volan.El incepe sa-mi dea detalii.Il rog sa inchida ca e politie si revin eu cu telefonul.Clientul ma roaga sa ma uit in sistem sa verific.:))

15:30-ajung la birou…incerc sa ajung la toaleta…nu pot am biroul plin de post it.Incep cu internul,inca doua urgente si doua solicitari de oferta.Rezolv un mail ,intra inca cinci.Plang pe dinauntru.

16:30-Respir.Inca respir.Cobor la tigara.Suna telefonul.Un client vrea sa negocieze.Negociez la telefon.Eu cobor cu 5 lei,clientul vrea zece mai putin.Am terminat tigara de mult.Eu inca negociez.

17:00-redeschid excelurile si aplicatia interna.Incep sa raportez.Nu-mi aduc aminte cum il chema la pe ala cu plangerea de dimineata..lasa asa.La naiba,am uitat sa cer o proforma.Mai dau vreo doua telefoane.

E liniste…

17:30-primesc vreo doua mailuri din UK-mda la ei e 15:30…cu raspuns ultra ultra urgent pentru o oferta pentru 2012,toamna.Mai scriu trei mailuri,unu vrea nu stiu ce puncte de fidelitate,altu’ vrea niste poze cu gradina decorata de cocktail si altu imi trimite un raport ..Verific raportul.

18:00-ma suna unu sa vada daca ma mai prinde la birou…vrea sa ne vedem maine.Verific agenda.Confirm.Trimit email..

18:30-termin raportarea.Nu mai stiu ce trebuia sa fac cu Excelul.Mi-a zis boss sa fac ceva si am uitat.Boss e in birou.Ma duc sa o intreb..imi aduce aminte.Scriu pe pots-it.Il lipesc pe agenda,pe langa inca vreo doua.

19:00-am terminat ce mi-a zis boss sa fac..Ma uit prin mailuri..Nu am apucat sa raspund la mail-ul cu urgent pentru 2012.Planific ziua de maine.

19:30-Boss urla la mine sa inchid calculatorul…Ii spun ca l-am inchis.In timp ce mai citesc un articol despre cresterea cotei de piata pentru IBM.

19:35-nu-mi gasesc tigarile,am uitat sa anulez programarea la coafor de la sase jumate,ma suna mama sa ma intrebe daca mai stiu drumul spre casa.

19:45-in masina,o prietena s-a oferit sa ma scuteasca de autobuz.Suna telefonul.Plange unu’ ca l-am pus pe black list si i-am cerut plata in avans.Ii explic ca este politica interna…:))

20:00-ma opresc la mini market.Ma doare capul.Farmacie(paracetamol),Alimentara(ma satur cu doua iaurturi in seara asta).

20:10:in fata blocului .nu gasesc cheile…caut in geanta

20:15-am ajuns acasa… ce bine..observ ca s-a rupt dresul…oare inainte sau dupa intalniri?

20:20-ce poti sa gatesti cu doua cutii de iaurt si niste mezeluri?

Acest articol este un pamflet si trebuie luat ca atare.Acest articol este relatat pe baza unor intamplari perfect adevarate.

4 comentarii

  1. Anonim said,

    10 Mai 2011 la 13:50

    eu chiar mi te-am imaginat…te incadrai perfect in decor.. ;-)))

  2. anonim said,

    10 Mai 2011 la 16:57

    o singura intrebare am: in timpul sau in afara orelor de program?
    exBoss:))

    • maddellinne said,

      10 Mai 2011 la 18:31

      ex boss stie mai multe….mai bine decat sa ne certam pe”cine face cafeaua”.Sau ma insel?

      • anonim said,

        11 Mai 2011 la 07:56

        exBoss stie bine si stie multe (din pacate uneori), iar tu Mada ai fost intotdeauna un suport pentru echipa si pentru mine mai ales. Cafetiera a fost unul dintre multele tale idei grozave :))

        Cat despre lectura, scrii minunat! nu uita ca avem un proiect de finalizat, iar acum ca am mai multi neuroni disponibili pentru proiectele personale iti voi reaminti mai des :))


Lasă un răspuns

