1 mai


Mi-am adus si eu aminte,noroc cu o prietena sa mai trec pe aici.Crap de somn dar zic hai sa…

1 Mai-mult prea exagerat pentru mine,am fost de doua ori in viata la mare de 1 mai.E plictisitor,e groaznic…

Anul acesta de 1 Mai am stat acasa si am dormit…initial ma gandisem sa ies pe la vreo piscinica , ceva balaceala..dar am uitat complet sa fac aranjamentele si iata-ma la ora 12 ziua in pijamale fataindu-ma prin casa.

Am lenevit toata ziua …m-am uitat la filme …am citit presa.Am avut un 1 mai relaxat.

De ce nu-mi place sa ma duc  la mare de 1 Mai: trafic,aglomeratie,pitipoance,jeg pe strada,cazare daca gasesti bine ,nu iarasi bine,tot ceea ce poti sa faci este sa mergi in cluburi si multi tampiti.De-aia.

Imi aduc aminte ca am fost anul trecut in club si a fost groaznic de enervant ca nu aveam loc sa ma misc, ca toaletele erau jegoase si-mi aduc aminte ca mi-a fost si foarte rau atunci.(si nu de la bautura).

Dar ghinion …pentru ai nostri ca anul asta a picat duminica…teapa la mocangeala zi libera.Nu ca sunt eu lupul moralist, dar dupa ce ca o freaca toti in loc sa munceasca mai vor si zi libera.Mai bine asa..

Poate o sa ma mai duc peste vreo patru ani..ca la mine unu mai e cincinal..

Lasă un răspuns

