UN Paste fericit!


Am fost plecata si deconectata de la facebook(ce bine),de la messenger.Tot ce-am  facut a fost sa mananc,sa dorm, sa beau…Unde?Undeva unde nu am avut nici semnal la telefon.Deci daca ati incercat sa dati de mine si nu ati reusit, inca nu e prea tarziu.

Mi-am facut ceva planuri…(cineva acolo sus rade)…mi-am revazut  o buna prietena de departe…si de maine inapoi la Hristos a Inviat!

Sarbatoarea Pastelui la romani.Rasul plansului..mancareeee ,bautura,gratareeee,mancareeeee ….si iar mancareee.La mine a fost cu multa ciocolata.Cum am ajuns acasa, am bagat  putin stretching , o baie lunga si multa muzica de suflet…Gianni Morandi,Julio senior,Catalin Crisan, Ovidiu Komornic, Florin Chilian,Marcel Pavel, mi-a venit si inspiratia de scris..dupa atata dragoste in melodii… parca, parca mi-am mai sters fuck off-ul de pe frunte.

Nu prea am noutati…si vine si caterinca..cat de curand…

Povestiri de la romani…invatam despre cum sa ne purtam civilizat la gratar,la  munte sau la mare..ca tot vine unu mai muncitoresc .Dar de maine..acum ma bag la un film…

Eu sper ca ati avut Sarbatori fara peripetii ,fara Smurd si fara prietenii subite cu toaleta.

Lasă un răspuns

