Transportul in comun


Azi mi-am calcat pe suflet din nou..si ma rog se pare ca degeaba.Am facut-o de dragul vremurilor trecute..hmm A treia oara nu o sa o mai fac…Cum era aia ?A gresi e omeneste, dar a gresi de doua ori se cheama prostie..vorbe ,vorbe , vorbe..

Oameni, jigodii si mai jigodii.

Trecem peste, e mult prea personala si nu mai dau lectii prostilor.Nu am de ce.

Azi o sa vorbim despre…transportul in Bucuresti.Transportul in comun.Despre trafic am tot scris..dar de cand am revenit la prietenul meu RATB cu care nu am mai avut de-a face de multi, multi ani..mi-am dat  seama ca nimic nu s-a schimbat.Metrou nu am ,prefer sa merg pe jos.

Este destul de amuzant sa circuli cu RATB in Bucuresti, incepi sa iti dai seama de ce iti trebuie bascheti de schimb, de ce nu trebuie sa vorbesti(este regula) nici la telefon nici cu pensionarii plictisiti, de ce e naspa cu autobuzul si asta imi aduce aminte de ce am vrut masina personala.Sunt conectata la realitate acum.Pe bune!

Ce e vechi si ce e nou.

vechi:

-armata de pensionari care ocupa trei sferturi din autobuz la 8 dimineata!inca nu mi-am dat seama ce cauta acolo.Si au trecut multi ani si se pare ca sunt din ce in ce mai multi.

-imbulzeala de la usa inainte de coborare si urcare.Este imposibil sa incerci sa te urci in autobuz la 8 dimineata..eu merg pe jos,cel putin pana mai coboara pensionarii

-aurolacii care iti canta colinde inainte de Paste

-hotii de buzunare, pacat ca dupa criza nu prea mai au ce fura

-mirosurile urate  de nespalati

-faptul ca-mi stric pantofii mei aia noi si draguti ca ma calca toata lumea pe picioare

-asteptatul in statie cate 15 minute

nou:

-vanzatorii ambulanti,mda abia astept sa-mi cumpar plasturi in tramvai

-vorbitul la  mobil tareeeee,sa te auda toata lumea unde lucrezi si ca ai un dead line important

-cititul ziarului intins pe trei scaune si e valabila si la metrou.

-pseudo intelectualii (ele) care citesc Coelho si alte balariii…

Ce nu vezi:pitiiii sau nu prea vezi sau  nu prea se dau in vant sa se evidentieze.Le e rusine..Asta imi aduce aminte de o faza cu o miti -piti pe care o tot vedeam plimbandu-se prin mall tantosa…poate chiar cu atitudine aroganta …si surpriza la iesire din mall se indreapta asa cu capul in jos catre statia de autobuz(mall vitan).

Puncte tari: unii soferi de autobuz sun chiar simpatici,nu ma bate gandul dar macar am la ce ma holba.

Ce ma deranjeaza foarte tare?Problema cu pensionarii..sunt foarte multi oameni buni,foarte multi,incredibil de multi si unii put,vorbesc mult si tare.

Sper sa scap cat mai repede de minunatul Ratb….

I’m just mad,going to insanity!

Lasă un răspuns

