Sunt un drac impielitat


E doar o constatare…imi place sa necajesc din cand oamenii si sa le fortez limitele…

Dupa ce am depasit obsesia cu Bmw-ul(daca vreti sa stiti cum, o sa va povestesc altadata), dupa ce am tras linie(au fost mai multe linii peste mana date), dupa ce am umblat pe la diversi doctori, dupa ce am terminat chestiile adminstrative(inca mai am),iata ca incep sa ma plictisesc  si asta nu e bine ca daca nu am ocupatie, imi vin idei.Multe.

Una dintre ele, era sa ma sucesc si sa raman aici…dar nuuu…nu are rost, prefer sa vin la Paste si la Craciun.

Pfiu cat pe-aci sa ma impotmolesc ca tiganu’ la mal.

La naiba  sa-mi povestiti de pepe si oana…

Lasă un răspuns

