Yahoo messenger


Ca tot am trecut la subiectul online, rasfatata de mine …vrea sa faca misto de messenger.Recunosc sunt mai mult fan skype,insa messenger este ok,este ok pentru a comunica ceva rapid la distanta, in lipsa altui mijloc de comunicare.

Recent mi-am facut curatenie prin listele de prieteni, am sters cativa din greseala si cateva intentionat..De ce?Pentru ca asa am vrut eu.

Acum o sa va intrebati ce si cum sau daca mai sunteti sau nu, in lista mea…well daca nu m-ati mai vazut online de ceva vreme..da nu mai sunteti in lista mea…ghinion.Si nu ca v-ar pasa foarte tare, ca nici mie nu-mi pasa.
Uite ca m-am luat cu vorba si nici nu mai stiu ce vroiam sa scriu.

Gata…iata ce tampenii ma mai intreaba lumea:de ce m-ai sters din lista de messenger sau facebook.

Na, hal de intrebare..raspuns neoficial..ca-mi futi nervii de cate ori sunt online.Si pentru ca nu-mi place sa stau pe invisible.Raspuns oficial:probabil din greseala.

Discutia a fost la modul de frustrare pentru respectiva persoana, cum mi-am permis eu sa o sterg din lista…la naiba…trebuia sa cer permisiunea…

Idioti…

4 comentarii

  1. Anonim said,

    6 Aprilie 2011 la 21:40

    M-am linistit inca exist in lista ta…offf doamne nu-mi da emotii cu postari de genul acesta…

  2. Miha said,

    7 Aprilie 2011 la 10:41

    Mada, ei nu mai apar la tine in lista dar tu la ei inca apari. Crede-ma ca stiu!🙂 Tre sa te stearga si ei din lista ca sa nu te mai vada. dar important este ca i-ai sters tu si nu ii mai vezi


Lasă un răspuns

