Facebook


Initial titlul trebuia sa fie facebook gone wild.

Azi o sa radem putin de facebook.Dupa isteria cu hi5,neogen,sentimente.ro(dada),si multe altele se pare ca facebook are priza la public.Am si eu cont pe facebook dar asta numai pentru ca imi place sa-mi bag nasul in pozele altora si sa rad,pentru ca il folosesc ca album online pentru cele mai misto poze, pentru ca mi-am regasit contacte pierdute in umbra anilor ce au trecut,pentru ca gasesti foarte multe lucruri interesante.

Azi am ras cu lacrimi, cand am gasit poza unui semicunoscut, nu dam nume din nou desi poza e mortala si ar trebui sa apara pe cocalari.com.Sau cel putin la mine pe blog.Nu-mi permit luxul pentru ca nu vreau sa ma doara capul,(sau sa ma trezesc cu ochii vineti) dar inca o data imi este clar de ce am luat anumite decizii si acea persoana este pe my block list.

La poza respectiva am ajuns cumva prin intermediul unei prietene care m-a atentionat.”Atentie:Se poate muri ..de ras…”Este vorba de un domn seminud,in apartamentul lui umflandu-si muschii,creier se pare ca nu are…

hi5 a pierdut priza la public pentru ca se poate vizualiza cine ti-a vazut profilul  ,la facebook..neah,teapa…si atunci …cand vrei sa cotrobai prin viata cuiva ..este cel mai la indemana mod de a o face.Evident ca setarile private exista ,numai ca trebuie sa stii sa o faci.Dar cand nu ai creier …rade tot poporul de tine.

Cazuri cu botic si chilotei(gen hi5)inca sunt, discutii cretine si mesaje imbecile se regasesc insa intrebarea mea este:Ce dracu au innebunit toti cu facebookul asta,care este isteria?Ce are magic facebook?Nu am sa analizez din punct de vedere psihologic pentru ca nu mai e fun(ex:pentru satisafacerea ego-ului personal,in care sa ti se dea cat de cat importanta, pentru nevoia de acceptare si admiratie)

Hai sa-l analizam din punct de vedere… in felul meu…facem argumente pro si contra?Facem discutie gen forum,facem un poll?Nu ,hai sa facem misto…

Profilul meu:hehehe,nu va spun…am pus cateva chestii dragute,numele incomplet si habar nu am daca cineva ma poate gasi la cautare si nici nu-mi pasa.

Profilul pitzi de facebook:multe poze aranjate cu botic,spre deosebire de Hi5, varsta lui piti este cu mult trecuta de 30 de ani..pozele nu se mai intituleaza :eu si teracota,ci eu…la mare,eu si iubi,eu si…dracu sa te ia…

La pitzi de facebook se observa o trecere catre poza artistica..fara inimioare si versuri, insa cu umbre ,alb-negru,sepia,eventual cateva poze cu peisaje…sa nu zica lumea ca e pitzi..dar pitzi in sufletul ei tot pitzi ramane…abia asteapta likeurile de la poze si niste comentarii..vai ce frumoasa esti, si asta unde e?etc etc.test:raspunde in secunda doi.E logata pe facebook toata ziua,fie de la munca fie pe Iphone personal.Are toate datele completate :de data asta nu mai este:pisi scump la user ,ci o cheama…Alexandra sau Elena si in cele mai multe cazuri numele de familie.Ea e…ati descoperit-o pe pitzi de facebook.Daca e maritata ,va trece automat la starea civila,precum si datele sotului eventual si numarul certificatului de casatorie  ca sa vada lumea…ca ea e femeie maritata.

De cele mai multe ori da like la orice pagina..iar paginile contin informatii cu  si despre  pantofiori, gentute si cluburi de fite inchipuite.

Dar am si eu prietene care ma rog probabil au si ele aceste setari..cum facem diferenta?

Botic, botic si iar botic,eventual poza la volan sau cu masina…in unele cazuri in chilotei…sa vada lumea…

Mai departe:cocalarul de facebook, specie periculoasa in sine pentru ca de obicei are doar cateva poze cu el..in chiloti, la mare, cu telefonul la ureche..hmmm greu de spus.Nu trece date personale…dar are grija sa treaca single..la status….sa vaza fetele ca el este single si disponbil…ce trece la preocupari :habar nu am ca nu ma uit.

Cum iti dai seama?Are vreo peste 1000 de prieteni,90 la suta sunt pitzi de facebook,comenteaza non stop,adauga in lista persoane pe care nu le cunoaste.Cocalarul de facebook este foarte periculos pentru ca daca nu-l bagi in seama..te trezesti cu injuraturi direct pe perete..

Corporatistul de facebook:ea si el…poze la munca,pe birou, sub birou, in birou.Eventual poza in sedinta facuta pe ascuns cu iphoneul inca jegos de la pateul pe care tocmai l-a mancat.Trece in mod automat la profil compania pentru care lucreaza,following…si multe likeuri la aberatiile postate de marketeri.

Atat pitzi de facebook,cocalarul de facebook cat si coporatistii facebook mai au ceva in comun.Pentru ca nu au bani de wii sau playstation sau pur si simplu pentru ca nu au auzit de asa ceva sau pentru ca trebuie sa irosesca timpul companiei ca sa-si ia salariul,se joaca …pe facebook.cel mai in voga este…hai ca stiti…

Locul unu cu tupeu:farmvilleeee…locul doi,ceva cu cafe, locul trei,mafia wars,locul patru…o tampenie cu raspunsuri si intrebari…

Care-i faza cu jocurile astea?Creat pentru iq-ul corespunzator al lui pitzi de facebook sau al cocalarului..sunt facute in asa fel incat sa te faca sa revii…trebuie sa cresti niste chestii animale,trestii si alte balarii,iti deschizi o cafenea ,dar ti se arde mancarea pe foc,vrei nu vrei te loghezi din nou,deci te obliga cumva daca vrei sa avansezi sa revii.Ce castiga?Daca vrei mai multe credite sau vieti sau diverse chestii utile in joc, scoti banul si platesti credite… Facebook bate cu 20-0 ,pe pitzi si cocalari…Facebook este o afacere…foarte profitabila as spune eu..Este atat de inteligent creat, incat da dependenta.

Mie  personal mi-a dat dependenta de doua chestii…pozele altora sa ma stric de ras, sectiunea de evenimente  si mafia wars…de ce?Curiozitatea mea este sa vad pana la ce nivel poti sa avansezi…nu pot sa cred ca acest joc este la nesfarsit.Probabil dupa ce o sa termin cu toate aceste curiozitati o sa sterg si acest cont, in dulcele stil clasic.

Retelele de socializare, imi reconfirma inca o data cat de incapabili suntem sa relationam la nivelul fata in fata…,preferam sa lasam un comentariu pe facebook sau un mesaj decat sa punem mana pe telefon…normal doar nu dureaza la fel de mult.

Singurii pe care-i scuz sunt cei care nu sunt in tara..ei au voie..e mai ieftin mai rapid si nu stai sa te uiti ce ora e in Bangladesh.

Traiasca Facebook,traiasca prostii care le propulseaza businessul…

2 comentarii

  1. Anonim said,

    6 Aprilie 2011 la 21:53

    Deci clar nu ma regasesc in descriere :)))) nu am poze de la mare, nu am poze de la munte…am cateva si acelea facute pe intuneric cu becul stins si fara blitz la aparat…felicitari domnisoara…tot mai bine cu fiecare postare


Lasă un răspuns

