Birocratie


„C-a facut mama prostia/Sa ma nasca in Romania”

Versurile nu-mi apartin, dar inca ma blamez ca nu-mi mi-am luat cetatenie germana cand am avut ocazia.De unde dracu’ sa stiu eu ca romanii sunt considerati pericol public in Europa si ca dreptul de munca se da numai in urma milogelii anagajatorului…Azi am avut o discutie cu cei de la imigrari telefonic vorbind si dupa plimbatul actelor (care apropo costa)dintr-o tara in alta , am ramas muta.Mi-au cerut actul de identitate in original.Am incercat eu sa le explic ca pasaportul totusi…dar Id card…ne trebuie in original.Replica finala si de necontestat.

Paris my love, pe bune,ce dracu faceti ,ma cautati prin Interpol?Va jur ca nu fac nimic ilegal…bine recunosc mai bag niste calmante din cand in cand ca sa fiu eu ok , dar nici chiar asa.

Am senzatia ca mi se incalca aboslut toate drepturile mele de cetatean UE, care apropo in conditiile de fata nu ma avantajeaza cu nimic.Cred ca le era mai usor sa faca actele pentru vreun somalez decat pentru mine..

Unde-s drepturile mele de cetatean UE? De ce naiba se prefac toti ca suntem europeni?

Astia din guvern sunt niste retarzi mintali care nu au stiut sa negocieze ceea ce trebuia..de fapt nici nu stiu daca a fost dat sa negocieze ceva…Idiotii pe care nu i-am votat imi … viitorul. Si tot noi, niste prosti ca acceptam mizeriile lor.

Imi doresc din suflet ca peste 5 ani sa renunt la cetatenia romana.Mi-e rusine ca sunt romanca, mi-e rusine ca m-am nascut aici,mi-e rusine cu tara asta.Mi-e rusine de oamenii aia, care ma vor acolo, vor sa lucrez pentru ei si se dau peste cap ,angajeaza avocati numa numa sa-mi dea astia drept de munca…si in schimb aici mi se spune :vezi ca sta altul la rand ….si ca nu e suficient cat muncesc.

PS- la interviu cand m-au intrebat salariul pe care-l am aici,le-am spus cu juma de gura si instant m-am inrosit.De rusine evident,pentru ca ce castig eu aici ,castiga o menajera la ei,daca nu mai mult cu tips cu tot.

I’m just mad, going to insanity…

Lasă un răspuns

