Banc


Un barbat mergand pe motocicleta sa de-a lungul unei plaje din California.

Cand , deodata, cerul se innoreaza deasupra capului sau si, cu o voce tunatoare, Dumnezeu spune:”Pentru ca ai incercat sa-mi fii credincios prin toate mijloacele, iti voi indeplini o dorinta.” 

Motociclistul trage pe dreapta, se gandeste o clipa si spune:”Doamne vreau sa construiesti un pod de aici pana in Hawai ca sa-l pot traversa ori de cate ori o sa doresc.”

Dumnezeu ii replica :”Dorinta ta este materialistica,gandeste-te la imensele provocari pentru asa tip de initiativa;suportii necesari pentru a atinge fundul Pacificului si cimentul si otelul necesar!Il pot face, dar imi este greu sa-mi justific dorinta ta pentru o chestie lumeasca…Gandeste-te un pic mai mult la o dorinta care ar putea sa ajute omenirea intr-un fel …” Motociclistul putin rusinat s-a gandit indelung de aceasta data.

In final el spune:”Doamne imi doresc ca eu, si toti barbatii din lume, sa putem intelege femeile;vreau sa stiu ce simte ea in suflet,ce gandeste atunci cand ma „trateaza” cu raceala, de ce plange,  ce vrea sa zica cand spune ” nu am nimic”, de ce trosneste si pocneste cand vreu sa o ajut si nu in ultimul rand cum as putea sa o fac intradevar fericita !!!! 

La care Dumnezeu ii replica:”Cate benzi pe sens vrei pentru podul ala, doua sau patru ?”

Lasă un răspuns

