un cutit sucit in inima….


Am o lacrima (doar o lacrima)in coltul ochiului…din doua motive…

Unu…este confirmat suta la suta ca-mi vad de drumul meu…care nu va mai avea legatura cu aceasta tara…lacrima este pentru prietenii mei cei care m-au incurajat sa-mi urmez instinctul.

Doi…am o confirmare cum ca cineva m-a pus pe black list la telefon…si sa mor daca stiu de ce..mi s-a parut mie un pic ciudat ca nu mi se mai raspunde la apeluri si stergandu-mi lacrima din coltul ochiului, cu varful batistei(ca-n filmele alea lacrimogene)…am doar atat de spus: mingea e rotunda.

Lasă un răspuns

