Mi-am revenit


Gandurile alea negre in care am vrut sa arhivez blogul…si sa ma apuc de altceva mi-au trecut .Nu de alta dar am talent si se iroseste aiurea…unii imi spun ca ar trebui sa scriu si despre profesia mea, insa acele informatii se cumpara cu bani grei..Si nu ar mai fi distractiv ci doar interesant si de invatat..

Deci asa, acum sa revenim la ale noastre oi..vine primavara..material am carca..asteapta cumintel ca stapana sa-si revina si sa-l astearna frumos pe ecran.

Iresponsabila din mine pur si simplu nu vrea sa se maturizeze, stiu ca am de pierdut si am pierdut destul de mult pe tema blogului,  numa’ recent dupa un weekend de meditatie mi-am dat seama ce si cum.

Pentru ca undeva se regasesc si niste unii prin situatiile sau intamplarile date si pentru ca niciodata nu stiu la cine fac referire cel mai probabil se simt cu musca pe caciula.Dar asta e..noi mergem inainte …radem si ne distram.

Cine nu are blog..sa-si faca !

Azi nu s-a intamplat nimic deosebit, sunt iar zen desi sunt cam bolnavioara..Azi nu o sa va scriu despre ceva anume..am fost ocupata sa ma fac blonda.Da, mitzi(adica je)  s-a dus la coafor si a facut-o pe tanti aia cu nervii.Am aflat tot ce mai e nou in piata, de ce parul meu nu vrea el sa stea cateodata,am aflat de pepe si oana(la naiba , nu puteati sa-mi spuneti si voi mai devreme?),am aflat cum poti sa te machiezi in 10 minute perfect, am aflat ca tanti vrea sa-si puna cercel in buric,eu i-am aratat partial tatuajul.

Una peste alta prinde bine sa fii mitzi blond ca mai aflu si eu una alta.Azi am fost mondena.

Pfiu!

Lasă un răspuns

