30 de ani


Legat de acest subiect am doua chestii, prima ca sunt o iresponsabila la aproape 30 de ani si promit sa fiu asa si pe la 40..si a doua este de fapt o discutie intre o prietena de-ale mele si un bou.

Discutia era legata cumva de relatii in care dl respectiv tot o dadea in sus si in jos cu ce draguta, frumoasa desteapta e prietena lui.Foarte frumos as spune eu,insa prietena mea este intrebata si ea cum sta cu dragostea, la care ea ii povestesete cat de cat sa inteleaga omul ca persoana cu care-si impartea minutele telefonice nu prea era ce-si dorea ea si nicidecum Fat Frumos,motiv pentru care a decis sa nu mai continue.

Replica lui:Nu stiu cum de iti permiti luxul ca la 30 de ani  sa te desparti de cineva…

Am ras in hohote la aceasta replica,caterinca vreo jumatate de ora si i-am zis sa-i spuna asa:Am o prietena mai nebuna care e de parere ca decat cu-n bou o viata intreaga, mai bine moare singura.Se pare ca prietena ta nu are aceeasi parere.

Sunt curioasa daca o sa-i spuna!

:))

Lasă un răspuns

