„Ganduri”


Ma gandeam ca de ceva vreme nu am mai scris despre nimic serios.

Nu stiu de ce, material pentru a-mi bate joc de nesimititi am o groaza.Insa parca nu mai e distractiv…Nu prea mai fac nimic ,nu ma mai ocup cu nimic..Ma gandesc realmente sa arhivez blogul pentru o perioada si sa ma ocup de alte chestii mai „importante”…cum ar fi dupa sfatul tuturor:get a life…(a se citi maritis si copii).

Si cum sfaturile sunt facute pentru a  fi date nu ascultate,pana atunci sa va povestesc ce prostioara am facut aseara.Am iesit cu o prietena la o cafea,dar pentru ca era seara nu am mai baut cafea si am cerut ceai…din lista evident.Mango,nu avem,fructe de padure,nu avem,menta,nu avem.Evident am luat ce-au avut…adica de lamaie(da chiar lamaie)..dar asta nu e tot.Aveam nevoie sa ne aprinda o lumina ca mai aveam un pic si ne scoteam ochii,am avut nevoie de 2 coli de hartie si am alergat dupa respectiva domnisoara prin cafe si la sfarsit am cerut nota,care evident a venit dupa ceva vreme.

Si ca sa fiu in ton cu discutia pe care am avut-o cu prietena mea, i-am lasat cartea mea de vizita si i-am scris pe spate:customer service training on request.

Ce credeti a prins apropoul?

Lasă un răspuns

