Destin,soarta si noroc.


Mergand pe ideea ca nu destinatia este importanta ci drumul pana acolo, iata ca s-a confirmat ca mai am cel putin o luna de stat pe meleaguri romanesti.Ma gandesc  ca lucrurile de genul asta se intampla pentru un motiv anume si totusi degeaba ma gandesc ca nu imi dau seama care este acela.

Imi dau seama ca am lasat lucruri nerezolvate pentru cineva si sa mor daca stiu ce si cum…probabil cat de curand am sa aflu.Pana atunci rezolvam, rezolvam chestii birocratice.

PS-Stiati ca lira a scazut de la 5.2 la 4.9?Wow….mai multi pantofi pentru mine.

Lasă un răspuns

