Zicala


E tarziu sunt obosita, suparata,dezamagita din mai multe motive.Nu prea ma ia somul si hai sa mai scriu cate ceva.

Pe fundal ruleaza pe Promizeria tv un film cu un crocodil scapat de la cernobal..care este foarte infometat, insa moare accidental cu un bat infipt  in creieri.O imagine dezolanta, ma mir ca nu au sarit astia de la drepturile animalelor in sus.Evident am lasat televizorul pe mute.

Dupa ce se termina acest film de Oscar, incepe tot pe acelasi post o alta mizerie de film.Mi-e lene sa schimb canalul deci sa ne concentram la ale noastre.

Pana de curand am folosit zicala :”iarta-i Doamne ca-s prosti”,dar de la mai curand incoace am vazut ca nu prea functioneaza.

Cumva e legat de acelasi subiect si anume oamenii care ne inconjoara.De enervat nu ma mai enervez de mult,insa mi-e greu sa accept comportamentul unor oameni pe care i-am sustinut,profesional si personal vorbind.Si dupa zicala „tiganul ajuns imparat, evident ca mi-am furat-o..dar rau..acum sunt lupul cel rau ,pentru ca nu am acoperit niste minciuni desavarsite.Sunt lupul cel rau pentru ca am facut ce trebuia.

Sunt foarte suparata pe mine, ca nu am invatat sa mint si sa ma prefac.mi-ar fi fost cu mult mai usor in viata.Nu stiu de ce dar daca nu mi-a placut ceva cineva in viata,am facut in asa fel incat sa evit conflictul.Diplomat.

Tema la materia moralitate:Se dau doua prietene bune…se ia una bucata greseala din partea uneia.Cealalta adica eu ,aflu si stiu greseala.

Se cere :din partea cuiva …faptele,din partea prietenei..minciuna.

Intrebare:ce te faci cand trebuie sa alegi intre a spune adevarul si a minti?

Am ales adevarul.Mi-e greu sa cred ca alegerea pe care am facut-o e gresita.Am ales sa spun adevarul si evident a iesit un mare rahat.

Astept sa-mi spuneti voi :daca am procedat corect.Si nu, nu exista circumstante atenuante.

De acum o sa merg pe alt principiu :”nu poti sa futi pe cineva in gura gratuit, sa-ti ceri scuze si dup-aia totul sa fie ok”

Imi cer scuze pentru limbajul licentios de mai sus.

Inca o data…mi-e sila de oamenii din Romania.

Lasă un răspuns

