Asa,si?


Sunt o persoana curioasa din fire, foarte curioasa si pana nu aflu ce ma roade nu ma las.

Pana azi am cautat cu inversunare date despre o anumita companie si o anumita persoana ,evident in scopuri personale.Din una in alta,am aflat tot ceea ce ma interesa:numele firmei,administratorul,cum le-a mers in anul trecut(foarte prost,va zic eu),CNP,adresa ,serie si numarul de buletin etc etc…

Am pierdut o groaza de timp sa aflu niste informatii.Nu stiu de fapt ce vroiam sa vad..cred ca am vrut sa-mi demonstrez mie ca pot.Si am putut.Si ramane intreabarea.Asa ,si?Ce-am rezolvat?

Mai bine imi petreceam timpul cu scopuri nobile de voluntariat.

Promit ca e ultima oara cand imi pierd timpul cu asa ceva…Si daca va roade vreodata sa stiti ca nu merita…

Sa ma apuc sa caut conturile?Hmm nu cred…As avea niste surprize neplacute.Mai bine sa raman cu impresia pe care inca o am despre acea companie si acea persoana.

Lyer,lyer si eu imi vad de treaba mea.

Lasă un răspuns

