Discriminarea…mama ei


Ma simt discriminata, de fapt nu numai eu insa majoritatea femeilor si barbatilor singuri se simt discriminati.Si o sa va povestesc de ce.

Lasand la o parte ca ma simt discriminata ca si fumator,undeva sunt pedepsita de societate ca am acest viciu.Daca te duci in bar,club,mall,etc etc..ti se spune ca altii nu sunt obligati sa-ti suporte fumul..Dar eu,eu saraca de mine,de ce trebuie sa le suport prostia?Am o propunere sa faca locuri in cafenele:pentru prosti si pentru oameni inteligenti si cum numarul celor prosti este in continua crestere,eu sugerez sa le rezerve mai mult spatiu.Si sa se confirme pe baza de iq…Asta e o mica paranteza..

Pe plaiurile deosebite mioritice (acoperite cu mazga gri) am descoperit dar nu de curand cat de discriminat esti ca om singur.Fereasca sfantul sa te duci sa mananci singur in restaurant sau la film sau oriunde altundeva ca na..atunci ai o problema.Nu esti sociabil.Fereasca sfantul(care vreti voi) sa ajungi intr-o adunatura de femei casatorite..sau pe cale de a..pentru ca iata ce se intampla.Vaaai ai 2X de ani si esti singura?Nu se poate, pai cand mai faci copil?Pai trebuie,retineti trebuie sa te mariti.

Sfatul uneia (nu zic cine ca oricum nu are importanta):eh in lumea in care te invarti e usor .Il gasesti pe unu’ mai de Doamne ajuta,stai cu el faci un copil si gata.

Am senzatia ca le inspir mila sau ceva de genul asta,desi lucrurile stau altfel pentru mine si alti multi oameni intregi la cap,care isi dau seama ca acest lucru nu este neaparat necesar.

Ma simt discriminata pentru ca sunt judecata dupa starea mea civila..lucru care de multe ori nu face diferenta.Dar cum lumea e plina de prosti,noi cu ale noastre ei cu ale lor.

Eu imi vad de ale mele hobbyuri ei pot sa-si bata capul cu mizeriile lor.Pana la urma urmei cel mai destept cedeaza.Si atunci ma hlizesc in sinea mea cum le aud cu problemutele lor legate de x si y de relatiile lor de suprafata unde pozeaza in Ken si Babie(apropo care cica s-au impacat dupa 7 ani)si pe dinautru e mucegai.

Mai bine lipsa….mai bine in lumea mea autista…

Acestea fiind spuse …acum ma lafai in  patul meu queen size, ascultand ce muzica vrea muschiul meu, facand ce-mi place mie…Si ce-mi mai place…

Lasă un răspuns

