Cui ii pasa?


Asta  pentru ca nu v-am mai distrat de mult.

Nu ma pricep eu la masini,nici la chestii tehnice cu atat mai putin la arta insa un lucru il stiu sigur :ma pricep la oameni.

Asta cu masinile mi-am dat seama destul de tarziu pentru ca am realizat ca nu stiu sa schimb nici o roata,pentru ca mi-am cumparat masina doar pentru ca era rosie(rosu imperial,va rog).La chestia cu tehnica am lasat-o balta cand a inceput sa fumege priza si de arta m-am lasat in Madrid cand am fost la Museo del Prado si dupa doua trei tablori si cateva afirmatii ironice mi-am dat seama ca nu-i de mine.Recunosc sunt o inculta in ale artei orice  as face.

Dar  off off ,mai ,mai ma pricep la oameni.Si eu cand zic un lucru asa se intampla.Eu va dau un sfat..si am o vorba de  demult :oi fi eu blonda ,dar nici chiar asa.

Dragii mei,daca vreti sa aflati cate ceva despre mine ,ce mai fac cum o mai duc,sa nu va fie rusine, va rog intrebati-ma ..daca nu mai aveti numarul de telefon, daca vreti Cv-ul meu ,va rog tot ceea ce trebuie sa faceti este sa-l cereti.Daca vreti sa stiti pe unde umblu brambura ,ma puteti intreba..

Stiu ca blogul va mai spune cate ceva ..dar nu stiti toate detaliile .Si nu ar fi frumos sa stam la o cafea sa povestim despre ce va roade?Doar sunt psiholog la origini.Am rabdare si inteleg multe lucruri…hai sa ne comportam ca niste adulti.Ce ziceti?

Asta pentru ca aflu cum unii altii,intreaba pe la colturi despre mine(sau dupa colturi?)

Lasă un răspuns

