„Those were the days „


„Cafeneaua memorialul durerii”

Acolo m-am sarbatorit eu.Este o cafenea in centrul vechi al capitalei mai exact vis-a-vis de Cinema Pro,unde-mi place sa ma vad cu fetele pentru a ne impartasi diferite nemultumiri legate de tot felul de subiecte …dupa vorba fiecare cu ce-l doare.

Recunosc ca mai des ma vad acolo cu o buna prietena si desi cafeneua are locatie superba,produse bune in schimb are  servicii: execrabile.Dar ma duc acolo..e locul nostru unde ne-am revarsat naduful aproximativ un an de zile dupa ce am avut zile fripte la munca sau zile fripte facute de vreun bou sau pur si simplu unde ne-am construit noi planurile de viitor.

Mda acele planuri care incet, incet incep sa se lege.

Eu zic dragii mei prieteni sa nu renuntati la a va aduna in acea cafenea, care ascunde multe secrete impartasite dupa o zi de munca obositoare sau in weekenduri lenese.

E cafeneaua amintirilor noastre unde sper sa ne vedem din nou si din nou si din nou.Asta daca nu o darama primaria pana atunci!

Those were the days my friend,we thought they never end!

Lasă un răspuns

