Old stuff


Am reluat acest post pentru ca a fost publicat in alta parte,din aceleasi motive de confidentialitatee.

Consider ca acum e momentul oportun sa-l public pentru ca oricum nu mai face nici o diferenta.

Multumesc prietenei mele pentru gazduire pe blogul ei,dar ma simt nevoita sa-l republic.Spre deliciul tuturor!

Marile Sperante

 Traim intr-o lume nebune,nebuna,nebuna. Sunt foarte suparata si pentru ca din motive extrem de personale nu am putut sa pun asta pe blogul meu,sunt invitat special aici. Mi se intampla…va ziceam ,sunt o femeie singura ,draguta ,isteata ce sa mai…eu si cu prietenele mele singure(doar de-aia suntem singure). Am cunoscut zilele trecute pe cineva…cineva care m-a facut sa sper (pentru moment)intr-o lume mai buna si am crezut ca mai exista si barbati cu suflet pe lumea asta.Din pacate pentru noi ,stam in orase diferite (cam vreo 500 de km) si nu am avut cum sa ne mai revedem curand. Prima impresie?Dragut,educat,scrie corect,vorbeste frumos si citeam in vocea lui un deosebit interes pentru persoana mea.Dupa cum ziceam ,nu mai caut nimic,insa zic iata ca iese soarele si pe strada mea.Nu sunt genul cu prejudecati care sa puna distanta inainte,care sa creeze ipoteze ,pur si simplu merg inainte si ma adaptez din mers. Am vorbit aproape o saptamana la telefon ,astfel incat deja incepusem sa ma bucur ,sa ma bucur enorm ,ca iata am un partener de conversatie,iata ca mai exista si oameni cu care pot discuta,mai exista barbati singuri pe lumea asta,interesati de sentimente mai profunde decat ..sexul.Stiti voi,respect,completare,incredere.

Incredere…ce cuvant frumos…baza unei relatii.Dar iaca-ta ca incredearea aia ,bat-o vina se spulbera intr-un minut cand Dl Respectiv imi facu confidente si imi spuse ca el de fapt este intr-o relatie.Intr-adevar stiam ca are probleme in familie si mi-am oferit suportul necesar ,pentru ca stiu si eu cum e sa fii intre spital si munca… Imi spuse Dl ca are nevoie de cateva zile.Sa se linisteasca si sa se gandeasca. Intrebarea mea este :La ce?in 2 zile se va hotari la ce?Nu inteleg si nu pot intelege .Nici jocurile de genul asta,nici sinceritatea asta brusca,nici macar cum de intr-o singura zi la singura cafea,un om poate lua decizii de genul,renunt la o relatie pentru ceva ce nu stiu daca va fi. Deci adunand:distanta,minciuna,sinceritatea momentului,timpul de gandire…e ok.Eu sunt ok.Eu trebuie sa inteleg ca acel domn are probleme si ar trebui sa astept sa vad ce decizie mareata va lua dansul.Eu trebuie sa astept sa vad ce oportunitate voi avea eu. Nu :de data asta ii dau liber de contract ..si-mi vad de ale mele.Asta pana voi reveni la sentimente mai bune. Si intre timp am sa incetez sa am sperante …poate asa e mai bine…dar am spus pe blogul meu recunosc ..ca nu o sa mai fac decat pentru persoane speciale.Ei bine ,am crezut ca e o persoana speciala.Si poate chiar e,poate chiar e prins intr-o relatie,insa…pentru mine este GAME OVER.

5 comentarii

  1. maddellinne said,

    15 Februarie 2011 la 17:39

    Imi multumesc mie ca nu am asteptat..

    • Iulian said,

      15 Februarie 2011 la 17:44

      Acceptand realitatea ai acceptat sa fii tu insuti.

  2. Iulian said,

    15 Februarie 2011 la 17:48

    Puteai incerca sa lupti,dar la cum te stim…..

  3. Iulian said,

    15 Februarie 2011 la 17:51

    Asa este ca multi altii….


Lasă un răspuns

