„Sa ma sperii..sa nu ma sperii”


Iata ce tampenie am primit azi pe mail:

Eu cred ca in curand imi schimb iar adresa:

„Cei 2X de ani ai dumneavoastra actioneaza precum centrul de atractie al unei bogatii la fel de stralucitoare precum diamantele

Doamna X,

Dupa ce am studiat cu atentie tema dumneavoastra astrala, am descoperit traseul vietii dumneavoastra, din data nasterii, XX Februarie 198X  pana astazi si am recunoscut in dumneavoastra o persoana care inca nu isi realizase visurile din copilarie. In termeni cosmici, aceasta inseamna ca nu v-ati indeplinit inca extraordinarul dumneavoastra destin catre bogatie.

Ceea ce va ofer astazi, doamna X, este un talisman impregnat de mituri si folclor, un talisman conceput ca un centru de atractie al fortei si al unei energii atat de puternice incat va fi capabil sa va schimbe cursul vietii si sa va confere o imensa bogatie.
Talismanul Spiralei aurii, veritabila si pretioasa opera de arta, este decorat cu cristale transparente si verzi, la fel de stralucitoare precum diamantele. Aceasta bijuterie este in acelasi timp o brosa minunata si un pandantiv splendid.

De unde naiba stiu astia????

8 comentarii

  1. Miha said,

    3 Februarie 2011 la 14:59

    :)))))))))))))))))))))))))) Mor de ras!!!! ce tare e textul!!!! :)))))))))))))))))))))) Mada, nu ai facut nimic in viata pana acum! eu zic sa iei pandantivul/ brosa/ brelocul sau ce-o fi ca atunci sa vezi bani gramada pe tine :)))))))))))))))))))))

    • maddellinne said,

      3 Februarie 2011 la 15:02

      Well,nu e timpul pierdut.Sunt sigura ca voi reusi daca voi cumpara mizeriile lor.
      Si stii de ce nu am avut noroc in viata?Ca am tot dat delete la mailurile alea cu trimite mai departe si puneti o dorinta.
      Off la naiba…ma duc sa-l caut pe Mourinho…

  2. Miha said,

    4 Februarie 2011 la 12:38

    Da Mada, cheia succesului sta in barbatul de langa tine!!!:))))))))))))))ce prostie, ce tampenie. Cred ca aia s-au distrat copios cand au compul textul ala

  3. Miha said,

    4 Februarie 2011 la 12:56

    normal ca da :)))))))))))

  4. maddellinne said,

    4 Februarie 2011 la 13:01

    Ei bine ,sunt niste imbecili,dar mai imbecili sunt aia care si cumpara..
    Dar iti dai seama ce reactie am avut cand mi-au spus ca nu mi-am relizat visurile din copilarie?Mi-am adus aminte cum imi doream eu sa fiu printesa si sa vina Fat -frumos pe un cal alb.Acuma stiu ce-mi lipsea :brosa cu noroc.Mihaela ..ia si tu una poate obtinem o reducere.

  5. adytza said,

    21 Februarie 2011 la 09:13

    va sa zica nu sunt singuru care primeste tot felul de maill-urii tampite… fetelor ma bucur totusi ca nu sunt singuru care gandesc asa … ca nu sunt singuru ca nu ii inghite pe tapariii aia . care vor sa faca banii asa moca. Sfatul meu pentru ei ar fi ” Sa lase naiba prostiile si sa puna mana pe munca, sa puna osul la bataie ca eset criza si lumea a inceput sa se mai destepte si sa nu mai arunce bani pe toate prostiile” si asta nu este nimic… am mai primit si alte maill-urii si mai tampite dar o sa vi le zic alta data , acum sunt putin in criza de timp, ce sa fc ma duc la job, eu nu sunt ca ei sa imi [pice bani din cer ca vezi Doamne port nustiu ce talisman la gat … :))):))):)))

  6. Danila_Nebunik said,

    30 Iunie 2011 la 21:04

    Buna fetelor.Ce ati primit voi am primit si eu si ce i-a zis lui Maddellinne mi-a zis si mie.Chiar m-am intrebat de unde draq stie ce nu amavut eu si ce am eu.Niste nenorociti.Auziti faza dura la Doamna „X” Sunt sigura ca aceasta splendida bijuterie va va imbunatati existenta, dar trebuie sa o descoperiti singur. Am aranjat lucrurile astfel incat sa puteti testa FARA OBLIGATIE IN TIMPUL PERIOADEI DE PROBA. Tot ceea ce va cer, este doar 79,90 lei. In plus, va ofer 4 cadouri care vor insoti Spirala dumneavoastra aurie.Ce repede s-a gandit Madame sa-mi ceara niscai banet pe te miri ce tampenie.


Lasă un răspuns

