Trece lebedele-n zare,eu ma uit ele dispare


De fapt sunt ciori…e frig de crapa pietrele..de vreo 2 zile sunt pieton..si nu as iesi din casa nici batuta.

Mi-e atat de somn..de la excese mi se trage si  de la prea multa buna dispozitie.

Azi s-a intors border line ,plina de viata…cred si eu dupa atata vacanta dar nu asta e problema..problema e ca nu mai am nici o problema…

E plictisitor…va dati seama cum o sa ma plicitisesc eu ?Fara cozi,fara nesimtiti,fara stirile de la ora 5,fara ticniti;Ma pregatesc psihic pentru o viata tihnita si cine stie poate Mr „Za One” o sa tinda si el la viata mea tihnita…

6 comentarii

  1. Miha said,

    2 Februarie 2011 la 14:35

    Bravo! cu gandurile astea trebuie sa pleci la drum! Cat despre „Za One”, sper sa fie Murinho🙂🙂🙂 sau ceva pe-acolo!!!

  2. Miha said,

    2 Februarie 2011 la 14:36

    Mourinho! Am mancat o litera, de foame🙂

    • maddellinne said,

      3 Februarie 2011 la 10:32

      Nici nu ma gandesc altfel…cel putin sa arate ca Valdez …,dastept ca Einstein si banii lui Abramovici…dream on…:))

      • Miha said,

        3 Februarie 2011 la 15:02

        :))) ai tu ceva cu Valdez :)))

      • maddellinne said,

        3 Februarie 2011 la 15:04

        Am ceva pentru Valdez…dar asta e…poate-si face vreun transfer la Arsenal?Nu stiu zic si eu…ca sa fim mai aproape unu de altu’

  3. Miha said,

    4 Februarie 2011 la 12:40

    :))))))))))))))))) da da. ia vezi cum aranjezi ceva cand ajungi acolo


Lasă un răspuns

