Oamenii fara viitor


Traind in cercul lor stramt ,norocul ii petrece /Dar eu in lumea ma simt/Al naibii de bine!

Ma gandeam eu zilele acestea si cum nu prea am avut timp…incep sa ma bucur ca in sfarsit o sa capat ceea ce-mi doresc de multa vreme.Spre exemplu sa scap de niste unii/unele care-si traiesc vietile lor marunte uitandu-se in curtea vecinului si …jelind dupa anii pierduti …si dupa visele neimplinite.

Oameni care au vrut mai mult ,dar nu ca nu au avut cum,ci pur si simplu nu au facut eforturi suplimentare ,care s-au multumit cu ziua de azi si telenovela de ieri.Si eu ma multumesc cu ce am azi,insa ma gandesc la maine ,iar ziua de ieri a fost atat deplina incat imi aduc aminte decat fragmente.

Da poate am uitat sa traiesc …lenevind ,poate am uitat sa traiesc uitandu-ma la telenovele,devorand poate pagini intregi de web pline de informatii..ma rog…nu are farmec viata pentru mine in fata TV-ului si nici numai in carciumi.

De cand mi s-a schimbat un pic viata …am primit reactii diferite..de la unii apreciere,ajutor cu diverse chestiuni administrative de la altii schimbari comportamentale.La inceput am crezut ca mi se pare mie insa mi s-a adeverit ca inca o data romanul e cu aia si capra vecinului…sa crape …ca daca nu-mi iese mie,macar sa ai niste batai de cap.

M-am enervat ,nu prea mi-a venit sa cred,insa e black list…si cum nu cred ca o sa ma caute foarte curand…domnisoara e momentan …ignore..ca de obicei.

Si luati aminte ei sunt oamenii cu care va trebui sa construiti lucruri,cei care atunci cand trebuie sa munceasca se vor plange incontinuuuuuuuuu ca au prea mult de munca ca societatea isi bate joc de ei,ca s-au saturat de traiul amarat, munca multa,cand de fapt isi petrec vreo 2 ore la tigara ,vreuna vb la mobil si nu stiu cum sa rupa usa..sa ajunga acasa sa bage niste stiri antiguvern ,antisocietate.Eventual filmul de la zece si cam atat cu ziua.Da sunt vanzatoarele care au telefonul mobil de trei ori mai scump ca mine,care au 3 kg de aur la gat si pantofi din europa.

Oameni care respira aerul degeaba si asa prea poluat.

Da sunt pseudo pitziile de la birouri care  beau apa plata cu lamaie…

I’m just mad,going to insanity!

Just so sick of it all , tired of giving lessons of how tasteful life can be if you live it your way.

Lasă un răspuns

