Un barbat minunat


Nu, dragilor nu m-am indragostit..insa am avut onoarea sa cunosc un barbat minunat.Mai ,mai m-a facut sa-mi para rau ca o sa plec departe…de Romanica,pfiu la naiba m-am dat de gol.

Da , cam 75% procente dragute o sa ma impachetez si o sa plec dintr-o tara ce ar trebui sa se numeasca mizerie.

Revenind la acest subiect ,pot spune ca este printre putinii barbati care      m-au impresionat(nu ,nu pana la lacrimi),insa prin atitudinea sa ,prin felul de a vorbi……… m-a fermecat.

Manierat,bun simt,limbaj articulat,simtul umorului.As putea spune ca e si varsta, insa nu cred ca doar asta.Pur si simplu am intalnit un roman educat.

Am discutat despre cateva subiecte „hot” si m-a facut sa-mi dezleg rotitele din creier pentru a trage concluzii,pentru a impartasi cateva pareri despre pensionari,greve, situatia economica,inflatie,drept penal si civil…

La naiba ,chiar am avut o conversatie …inteligenta…,m-am simtit pentru o ora si ceva tratata cu respect, apreciata pentru munca mea si cunostintele mele si pentru ceea ce sunt.

Deci fetelor nu disperati,astfel de barbati inca mai exista si chiar merita mentionat aici: atipic romanesc

2 comentarii

  1. Miha said,

    25 Ianuarie 2011 la 15:42

    Si l-ai lasat sa scape??? Nu ai pus mana pe el? Nu te cred!!! Aceasta rasa este pe cale de disparitie :))

    • maddellinne said,

      25 Ianuarie 2011 la 15:43

      Draga mea ,eu ma impachetez acuma.Ce-ar trebui sa fac?sa-l tarasc dupa mine?


Lasă un răspuns

