Semne bune din belsug


Va mai aduceti aminte cand va spuneam ce-mi doresc eu anul acesta?

Mai jos lista si hai sa va spun cate si cate or sa mai fie.

  • Imi doresc starea de ZEN tot anul-inca o mai am si nu stiu daca sunt eu cu capul in nori sau zen sau pur si simplu somnoroasa.
  • 

  • imi doresc ca border line sa dispara pur si simplu din viata meaincepand cam cu 17 februarie border line o sa fie istorie. nu insa fara a-i lasa niste amintiri dulci ….
  •  imi doresc un bmw gri (fie si Jaguar)–asta cred ca va veni cadou de craciun anul asta
  •  imi doresc o poza pe Heathrow(prietenii stiu de ce)-nu am poza pe Heathrow insa am poza cu CP Heathrow,se pune? si „mind the gap” imprimat pe creier.
  •  imi doresc un MBA (la anu’ca sunt prea obosita sau prin septembrie)
  • imi doresc sa devin bilingva pe blog (prietenii stiu iarasi de ce )-incepand cam cu 1 martie declar oficial blogul bilingv.

 

 

1 comentariu

  1. Miha said,

    18 Ianuarie 2011 la 11:06

    nu pot sa spun decat: ai grija ce-ti doresti! :))) abia astept sa facem o poza pe Heathrow :)))


Lasă un răspuns

