Regrete


Cand oamenii nu au ce face…ma deranjeaza..

Dupa ce si-au revenit din betie…s-au gandit doi looseri sa ma sune…

Unul ere psycho moldoveanul si celalalat psycho hairtsylistul.Cel de-al doilea m-a cam enervat pentru ca s-a gandit el sa-mi ceara explicatii ca de ce nu l-am mai sunat..ehh uite am bagat-o si eu pe-aia cu am fost ocupata …si ce credeti?

Nemultumitul tot incerca sa-mi explice el mie ca de fapt il cam duc de nas si sa-i spun adevarul…si i l-am spus…nu ma interesezi.sac,acuma poti sa dormi linistit?

O pauza lungaaaaaa…si ..hai ca mai vb…

Acuma regret ca nu mi-am luat black berry cu optiune de blocare a numerelor de telefon.

PS-au revenit veveritele la fereastra mea de la birou(nu are nici o legatura,asta era asa ca fapt divers)

4 comentarii

  1. Anonimul said,

    10 Ianuarie 2011 la 13:05

    Si cand ma gandesc ca alte fete duc lipsa de admiratori, offf

  2. Anonimul said,

    10 Ianuarie 2011 la 13:22

    Poate ca este o legatura intre acei baieti si veverite, am auzit eu ca veveritele la inceput de an semnifica petitori…maine poimaine vad aici o invitatie la nunta :)))


Lasă un răspuns

