Wish list


Iara vine ziua mea,iara ma simt nevoita sa va spun ce-mi doresc de la voi.Si pentru ca iar am fost foarteee cuminteee, stiu ca o sa primesc cadourile bine meritate.

In primul si in primul rand imi doresc sa va vad din nou pe toti alaturi de mine ca sa petrecem pana in zori si evident sa ma carati acasa.

Imi doresc pentru ca sunt un Varsator veritabil lucruri destul de greu de atins si anul asta pentru ca sunt pentru moment intre doua variante evident vor fi mai putine

  • imi doresc starea de ZEN tot anul
  • imi doresc ca border line sa dispara pur si simplu din viata mea
  • imi doresc un bmw gri (fie si Jaguar)
  • imi doresc o poza pe Heathrow(prietenii stiu de ce)
  • imi doresc un MBA
  • imi doresc sa devin bilingva pe blog (prietenii stiu iarasi de ce )

Cam atat pentru moment si daca imi aduc aminte de ceva va spun.

Lasă un răspuns

