Semne bune anul are…


Cu ceva vreme in urma mi-am pus o dorinta, dar asa din suflet…si se pare ca sunt la jumatatea indeplinirii ei,dar pana la indeplinirea ei nu va pot spune ce si cum …va mai tin ocupati putin cu ale mele fleacuri.

Nu mai sunt babysitter la caine,am petrecut un Revelion frumos alaturi de prietenii mei foarte buni(am avut si absente nemotivate),iar am stat sa scutur masina de zapada,am vazut un film si nu-mi mai aduc aminte nici cum se numeste,mi-am regasit mintile pierdute, Fat Frumos  cica apare anul asta(asa scrie la horoscop;vai de capul lui saracu’ ca nu stie in ce se baga), maine iar plec la opt de la lucru,border line a revenit cu forte proaspete si eu sunt ZEN,asta ca sa va fac voua in ciuda.

Lasă un răspuns

